Hi!
Ik ben van plan voor het eerst een PC samen te gaan stellen, maar heb er dus weinig ervaring mee. Ik heb al wat research gedaan en bepaalde dingen vastgesteld, maar toch wil ik graag advies vragen aan mensen die er wel verstand van hebben
.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voor mijn studie en toekomstige werk maak ik veel gebruik van Adobe programma's als Photoshop, illustrator etc. In de toekomst wil ik ook meer gaan doen met video-editing maar niet op heel hoog niveau als 4k. Gamen doe ik op mijn console, dus hier hoeft de PC niet geschikt voor te zijn. Wel zou ik graag wat kleine games er op kunnen spelen als Live for Speed bijvoorbeeld, maar dit runt mijn laptop zelfs prima.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Graag zou ik onder de 1000 euro willen blijven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik bezit nog geen componenten, maar randapparatuur heb ik wel of ga ik los aanschaffen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Door wat op internet op gezocht te hebben ben ik er wel achter dat een i7 processor en 16gb ram zeer gewenst is, maar voor dit budget ook gelijk zeker de max.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb 0,0 voorkeuren en ervaring met bepaalde merken, dus dit maakt mij niks uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De behuizing heeft zeker geen voorrang en mag het meest simpele zijn wat er bestaat, maar als er ruimte voor is in het budget een kast met led belichting wel leuk.
Ga je overklokken?
Ik ben tevreden met de standaard prestaties en ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik zal een lijst toevoegen met waar ik zelf op gekomen was, maar zou graag aanvullingen en verbeteringen willen horen! Ongetwijfeld missen er onderdelen en kan ik veel dingen verbeteren.
Thanks alvast en ik kijk uit naar mijn eerste build
Ik ben van plan voor het eerst een PC samen te gaan stellen, maar heb er dus weinig ervaring mee. Ik heb al wat research gedaan en bepaalde dingen vastgesteld, maar toch wil ik graag advies vragen aan mensen die er wel verstand van hebben
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voor mijn studie en toekomstige werk maak ik veel gebruik van Adobe programma's als Photoshop, illustrator etc. In de toekomst wil ik ook meer gaan doen met video-editing maar niet op heel hoog niveau als 4k. Gamen doe ik op mijn console, dus hier hoeft de PC niet geschikt voor te zijn. Wel zou ik graag wat kleine games er op kunnen spelen als Live for Speed bijvoorbeeld, maar dit runt mijn laptop zelfs prima.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Graag zou ik onder de 1000 euro willen blijven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik bezit nog geen componenten, maar randapparatuur heb ik wel of ga ik los aanschaffen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Door wat op internet op gezocht te hebben ben ik er wel achter dat een i7 processor en 16gb ram zeer gewenst is, maar voor dit budget ook gelijk zeker de max.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb 0,0 voorkeuren en ervaring met bepaalde merken, dus dit maakt mij niks uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De behuizing heeft zeker geen voorrang en mag het meest simpele zijn wat er bestaat, maar als er ruimte voor is in het budget een kast met led belichting wel leuk.
Ga je overklokken?
Ik ben tevreden met de standaard prestaties en ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik zal een lijst toevoegen met waar ik zelf op gekomen was, maar zou graag aanvullingen en verbeteringen willen horen! Ongetwijfeld missen er onderdelen en kan ik veel dingen verbeteren.
Thanks alvast en ik kijk uit naar mijn eerste build
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 300,40 | € 300,40 |
| 1 | Moederborden | Asus Prime A320M-K | € 47,- | € 47,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GT 1030 AERO ITX 2G OC | € 81,06 | € 81,06 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Zwart | € 49,90 | € 49,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3600C16D-16GTZR | € 129,90 | € 129,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 500W | € 65,90 | € 65,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 105,05 | € 105,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 779,21 | ||