Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is de bedoeling om op deze pc weer een jaar of 4 vooruit te kunnen. Speel dagelijks games en wil deze zonder compromis kunnen spelen, verder niet meer dan wat basis internet en Office.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb geen maximale prijs, randapparatuur heb ik allemaal, het gaat enkel om de behuizing met inhoud
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm: Dell Ultrasharp U2719D
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ben al wat uren aan het zoeken en kom op de lijst uit die hier onder staat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren. Voor de VGA is het fijn als deze wat sneller beschikbaar is. Per 01-12 kan ik een RTX 3080 krijgen, dat lijkt me prima. De overige onderdelen zijn goed verkrijgbaar.
De opslag is een 1TB nvme. Als ik het goed gedaan heb iig.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De behuizing staat vast, geluid vind ik het belangrijkst. Of ik ga overklokken weet ik niet, heb dat bij mijn huidige pc wel gedaan maar is niet iets om rekening mee te houden
Ga je overklokken?
Misschien
Wat verwacht je van ons?
Volgens mij heb ik alle onderdelen uitgezocht die goed bij elkaar passen. Snelheid voor gamen is het enige wat belangrijk is en volgens mij is dit in orde. RGB zou kunnen maar dan zal deze alleen de kleur wit weergeven. Wat leuk zou zijn is als er vergelijkbare onderdelen te verkrijgen zijn die ook wit zijn. Ik weet dat de voeding in het wit kan maar die zie je in deze behuizing toch niet zitten.
Er zijn nogal wat verschillende Asus ROG Strix B550 te krijgen, de A, de I, E en F. Ik hoef geen wifi, welke kan ik hier het beste van hebben? De site van Asus werkt op het moment niet. 2 PCI 4.0 M.2 slots zijn fijn maar ik begrijp dat niet helemaal. Er komt als eerste een 1TB nvme ding in.
Geheugen wordt ik niet helemaal wijs van, wat zou ik daar voor kunnen pakken?
Het is de bedoeling om op deze pc weer een jaar of 4 vooruit te kunnen. Speel dagelijks games en wil deze zonder compromis kunnen spelen, verder niet meer dan wat basis internet en Office.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb geen maximale prijs, randapparatuur heb ik allemaal, het gaat enkel om de behuizing met inhoud
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm: Dell Ultrasharp U2719D
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ben al wat uren aan het zoeken en kom op de lijst uit die hier onder staat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren. Voor de VGA is het fijn als deze wat sneller beschikbaar is. Per 01-12 kan ik een RTX 3080 krijgen, dat lijkt me prima. De overige onderdelen zijn goed verkrijgbaar.
De opslag is een 1TB nvme. Als ik het goed gedaan heb iig.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De behuizing staat vast, geluid vind ik het belangrijkst. Of ik ga overklokken weet ik niet, heb dat bij mijn huidige pc wel gedaan maar is niet iets om rekening mee te houden
Ga je overklokken?
Misschien
Wat verwacht je van ons?
Volgens mij heb ik alle onderdelen uitgezocht die goed bij elkaar passen. Snelheid voor gamen is het enige wat belangrijk is en volgens mij is dit in orde. RGB zou kunnen maar dan zal deze alleen de kleur wit weergeven. Wat leuk zou zijn is als er vergelijkbare onderdelen te verkrijgen zijn die ook wit zijn. Ik weet dat de voeding in het wit kan maar die zie je in deze behuizing toch niet zitten.
Er zijn nogal wat verschillende Asus ROG Strix B550 te krijgen, de A, de I, E en F. Ik hoef geen wifi, welke kan ik hier het beste van hebben? De site van Asus werkt op het moment niet. 2 PCI 4.0 M.2 slots zijn fijn maar ik begrijp dat niet helemaal. Er komt als eerste een 1TB nvme ding in.
Geheugen wordt ik niet helemaal wijs van, wat zou ik daar voor kunnen pakken?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 338,20 | € 338,20 |
1 | Moederborden | Asus ROG Strix B550-F Gaming | € 165,05 | € 165,05 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3080 Gaming X Trio 10G | € 966,79 | € 966,79 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 Tempered Glass Clear Tint Wit | € 147,90 | € 147,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM750x (2018) | € 171,96 | € 171,96 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro 1TB | € 224,- | € 224,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.013,90 |
[ Voor 35% gewijzigd door Caseyyesac op 09-11-2020 16:48 . Reden: Nu met wensenlijst ]
18 jarige student CE