Ik heb een tijdje geleden mijn videokaart geupgrade, maar merk toch dat mijn processor het niet aankan. Nu wil ik die dus mee upgraden, en vraag ik me dus af of ik meer moet upgraden, zoals mijn moederbord.
Mijn huidige videokaart is een NVIDIA Geforce GTX 1660 ti GAMING 6G
Mijn huidige processor is een Intel Core i5-4590
Mijn huidige moederbord is de:Gigabyte GA-B85M-D3H
Wat is je budget?
Ik zat te denken aan tussen de 300 en 500 euro. Ik hoef niet het beste van het beste, als het maar goed bij mijn videokaart past. Ik heb zelf al wel beetje gekeken en kwam uit op de: Intel Core i5-9600K of Intel Core i7-8700
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een voorkeur voor Intel Core processors, beetje omdat ik die altijd heb gehad en nooit klachten heb erover.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik game redelijk veel, voornamelijk lichtere spellen als League of Legends, PUBG, APEX. Maar wil wel wat zwaardere spellen spelen binnenkort: AC: Valhalla
Mijn huidige videokaart is een NVIDIA Geforce GTX 1660 ti GAMING 6G
Mijn huidige processor is een Intel Core i5-4590
Mijn huidige moederbord is de:Gigabyte GA-B85M-D3H
Wat is je budget?
Ik zat te denken aan tussen de 300 en 500 euro. Ik hoef niet het beste van het beste, als het maar goed bij mijn videokaart past. Ik heb zelf al wel beetje gekeken en kwam uit op de: Intel Core i5-9600K of Intel Core i7-8700
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een voorkeur voor Intel Core processors, beetje omdat ik die altijd heb gehad en nooit klachten heb erover.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik game redelijk veel, voornamelijk lichtere spellen als League of Legends, PUBG, APEX. Maar wil wel wat zwaardere spellen spelen binnenkort: AC: Valhalla