Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesoul
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-02 09:52
Ik zoek een?
Draadloze oordopjes

Wat is je budget?
€200

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik gebruik nu oordopjes met een draad, standaard geleverd met mijn Samsung S10e.
Nu ik steeds meer thuis werk en online bel sluit ik mijn oortjes ook daar op aan. Waar ik altijd tegen aan loop, is dat er na een jaar gebruik te maken van de oortjes, problemen ontstaan. Het lijkt er op dat er nu een probleem is met de kabel.
Waar ik dus specifiek naar op zoek ben: draadloze oortjes, die aan te sluiten zijn op mijn werk-laptop (HP, Windows 10 Pro) en mijn telefoon (Samsung S10e). Ik bel veel voor mijn werk, zowel mobiel als intern, via Zoom/Slack/Teams etc. Het heeft dus mijn voorkeur dat het makkelijk switchen is tussen de twee apparaten.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb vrij snel de Samsung Galaxy Buds+ gekocht. Deze werken top op mijn telefoon, maar werken niet goed op mijn laptop. Zowel het geluid als de microfoon is belabberd. Ik had op Reddit hier ook al wat informatie over gevonden: https://www.reddit.com/r/...erformance_on_windows_10/
Hier zit dus wel een oplossing bij, maar daarmee kan je de microfoon al niet meer gebruiken.
Ik zit er nu dus aan te denken om ze terug te sturen en op zoek te gaan naar een alternatief, bijvoorbeeld: pricewatch: Sony WF-1000XM3 (Zwart) of pricewatch: Jabra Elite 75t (Titanium, Zwart)

Nu vraag ik me natuurlijk af: zal dit dezelfde problemen opleveren op mijn laptop, of is dit probleem specifiek met de Galaxy Buds+, omdat deze 'designed for samsung' zijn?
Als er goede alternatieven zijn, hoor ik het graag!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

In-ears vallen niet onder Consumentenelektronica maar onder Tablets en Telefoons. Ik verhuis het topic de correcte kant op: CEA > ATT

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.