Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, programmeren en streamen. Hier en daar eens matlab gebruiken om zaken plotten, maar dus niets bijzonders.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 Euro, mag wat meer zijn maar niet overdreven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
3080 FE
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles buiten de videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, dus vooral bang for the buck componenten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst zo klein mogelijk maar is wss niet haalbaar met een 3080. Ook wat USB connecties aan de bovenkant van de kast (wat hier wel het geval is)
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Kijken of de gekozen componenten compatibel zijn met elkaar. Alsook of de voeding genoeg is voor de 3080.
Ik veronderstel dat de 5600x genoeg is om te gamen. Ik las op de tweakers discord en andere sites dat het hebben van meer cores niet meer veel uitmaakt bij een grotere resolutie dan 1080p. Geen RBG pls
Vooral gamen, programmeren en streamen. Hier en daar eens matlab gebruiken om zaken plotten, maar dus niets bijzonders.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 Euro, mag wat meer zijn maar niet overdreven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
3080 FE
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles buiten de videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, dus vooral bang for the buck componenten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst zo klein mogelijk maar is wss niet haalbaar met een 3080. Ook wat USB connecties aan de bovenkant van de kast (wat hier wel het geval is)
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Kijken of de gekozen componenten compatibel zijn met elkaar. Alsook of de voeding genoeg is voor de 3080.
Ik veronderstel dat de 5600x genoeg is om te gamen. Ik las op de tweakers discord en andere sites dat het hebben van meer cores niet meer veel uitmaakt bij een grotere resolutie dan 1080p. Geen RBG pls
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 309,- | € 309,- |
| 1 | Moederborden | MSI B550-A PRO | € 120,- | € 120,- |
| 1 | Videokaarten | Nvidia GeForce RTX 3080 Founders Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define R6 USB-C Matzwart | € 124,90 | € 124,90 |
| 1 | Ventilatoren | be quiet! Silent Wings 3 PWM, 120mm | € 19,70 | € 19,70 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 58,90 | € 58,90 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 650 Full Modular | € 81,05 | € 81,05 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 105,05 | € 105,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 818,60 | ||
:fill(white):strip_exif()/f/image/7WMoZwXBocgLs0RdRAUk9N7X.png?f=user_large)