Ik zoek een?
Nieuwe processor en moederbord.
Wat is je budget?
Max €400,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur = AMD
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Beste allemaal,
Om wat meer futureproof te zijn wil ik graag mijn huidige processor en moederbord upgraden. De CPU stamt uit 2015 en gaat al eventjes mee. Ik lees erg goede reviews over de nieuwe AMD processoren dus vandaar dat daar mijn voorkeur naar uit gaat.
Momenteel doet de1070 GPU het nog best goed en wil ik deze pas vervangen als het echt nodig is, voorkeur gaat dan uit naar een 5700 XT OC bijvoorbeeld.
Met het spelen van moderne games merk ik dat mijn systeem met gemiddelde grafische settings overweg kan, maar al wil ik het wat hoger in de settings pushen dan valt dit vaak niet erg mee. Sinds vorige week gebruik ik ook een groter scherm (32 inch) met een hogere resolutie en ik heb het idee dat mijn systeem er nu nog meer moeite mee heeft.
Graag ontvang ik jullie advies over welke combinatie het beste is wat betreft het upgraden van de processor en moederbord.
Laatst heb ik ook al nieuwe fans (x4) en processor koeling gekocht, dit was stap 1 i.v.m. de future build.
De Samsung 970 EVO heb ik destijds ook geüpgraded.
Nieuwe processor en moederbord.
Wat is je budget?
Max €400,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur = AMD
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Beste allemaal,
Om wat meer futureproof te zijn wil ik graag mijn huidige processor en moederbord upgraden. De CPU stamt uit 2015 en gaat al eventjes mee. Ik lees erg goede reviews over de nieuwe AMD processoren dus vandaar dat daar mijn voorkeur naar uit gaat.
Momenteel doet de1070 GPU het nog best goed en wil ik deze pas vervangen als het echt nodig is, voorkeur gaat dan uit naar een 5700 XT OC bijvoorbeeld.
Met het spelen van moderne games merk ik dat mijn systeem met gemiddelde grafische settings overweg kan, maar al wil ik het wat hoger in de settings pushen dan valt dit vaak niet erg mee. Sinds vorige week gebruik ik ook een groter scherm (32 inch) met een hogere resolutie en ik heb het idee dat mijn systeem er nu nog meer moeite mee heeft.
Graag ontvang ik jullie advies over welke combinatie het beste is wat betreft het upgraden van de processor en moederbord.
Laatst heb ik ook al nieuwe fans (x4) en processor koeling gekocht, dit was stap 1 i.v.m. de future build.
De Samsung 970 EVO heb ik destijds ook geüpgraded.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-6700 Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Moederborden | ASUS Prime Z270-P | € 86,05 | € 86,05 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming (rev 1.0) | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox MB511 RGB | € 78,90 | € 78,90 |
1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 132,50 | € 132,50 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Shadow Rock 3 | € 44,75 | € 44,75 |
4 | Ventilatoren | be quiet! Shadow Wings 2 | 120mm PWM White, 120mm | € 16,24 | € 64,96 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 65,86 | € 65,86 |
1 | Voedingen | Antec TruePower Classic TP-550C | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Intel 660p 512GB | € 58,- | € 58,- |
1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 1TB | € 166,- | € 166,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 697,02 |
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Monitoren | Gigabyte G32QC Zwart | € 329,- | € 329,- |