Toon posts:

[IT] waarschuwing ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[topic=202879]

Check even mijn reacties aub!!!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

De mods van [forum=4] zullen dat zeker wel lezen, dit is IMO een beetje nutteloos

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Ik heb begrepen van Johnny dat jij verhaal wilt halen op een waarschuwing en dat deze draad hiervoor is. Dan kan hij openblijven. Pas wel even je reactie aan aub

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Thanks Traag.
Jouw reactie daar:
Op zaterdag 11 augustus 2001 16:23 schreef Guru.Inc het volgende:
ik zeg toch alleen maar hoe het werkt!!... ik zeg toch niet hoe je het moet doen????... over je adsl modem tweaken maak t niemand een probleem, en daar staat precies hoe het moet, denk je dat kpn dit wel toelaat? onterecht waarschuwing in mijn ogen!!!
Laten we die discussie maar gewoon geheel hier voeren, okay?

Verwijderd

Topicstarter
Ja hoor, is geen probleem.. ik wil ook geen flame of zo uitlokken, maar de waarschwuing is onterecht in mijn ogen!, dit omdat ik niet zeg hoe het moet, maar waar het op gebaseerd is.. zelfde als die adsl modem unlocken, mag ook niet, men zegt toch hoe het moet!!

Verwijderd

Op zaterdag 11 augustus 2001 16:34 schreef Guru.Inc het volgende:
zelfde als die adsl modem unlocken, mag ook niet,
Mag wel, Alcatel zegt alleen dat je dan je garantie kwijt bent.
Daarnaast heb ik duidelijk aangegeven wat wel en niet mag in die thread, aangezien het een gevaarlijk ding is.
Dat "gratis bellen" zou gewoon fraude zijn en dat mag niet op GoT.
Er stond duidelijk bij dat dat soort email-oproepen niet toegestaan zijn.
Aangezien je dat toch gewoon doet krijg je een waarschuwing.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-12 17:26
is die modbreak in die thread eigenlijk standaard zo voortaan of is dat een ideetje van johhny zelf? Als achter de 'modbreak' de naam van de moderator nog achter kan dan is dit echt wel en beter 'waarschuwingssysteem'.. valt tenminste een beetje op.

Als dit geen feature is van topix, wil er dan iemand een feature van maken pls?!
Pagina: 1