Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Cuball
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 14:46
Graag zou ik onze buitenverlichting (en natte ruimtes, zoals badkamer e.d.) kunnen bedienen vanop afstand.
Echter zijn deze allemaal dubbel-polig afgeschermd (dus geen spanning op het lichtpunt als de schakelaar uit staat, in engels ook wel een DPST genoemd).

Ik had liefst kunnen werken met een Shelly, maar voor zover ik kan zien kunnen deze enkel 1-polig schakelen? Eventueel zou ik iets kunnen maken waarbij ik 2 Shelly1's gebruik, maar dat maakt het al een ingewikkeld en duur grapje en moeilijk om in te bouwen achter een schakelaar.

Zijn er andere opties? Of andere merken dan Shelly die wel zoiets aanbieden in hun assortiment, welke ook compatible zijn met hass ?

"Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever"

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True