Externe argb connector bracket?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotternetta
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:14
Voor mijn nieuwe systeem ben ik op zoek naar een bracket met rgb connectors voor achterin mijn case zodat ik een argb strip achter op mijn monitor met de pc mee kan laten syncen. Ik kan geen 1 vinden! Jullie wel? Of zijn er andere mooie oplossingen?

"Just charge the freaking thing to 100 percent" 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:54
Wat voor connectors gebruik je? Zijn meerdere soorten in omloop? Van die 4-pins (waar er 3 gebruikt van worden)?

Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/H9807b6524a274c659b40438fc0713ae15/Molex-5V-3-Pin-Rgb-Argb-Aura-3-Knop-Controller-W-2-3-4-5-Rgb.jpg_q50.jpg

Kwestie van pci-e cover er uit halen en de draad er doorheen laten lopen of zoek je iets met een female connector zodat het vast/los kan?

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotternetta
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:14
De nieuwe spullen worden morgen bezorgd en ik zat vooruit te denken. Zoiets kan natuurlijk, maar is niet erg mooi/veilig..scherpe randen, kans op kortsluiting ed. Blijkbaar bestaat het nog niet, heb niets kunnen vinden en zie op andere fora ook mensen die er om zoeken. Heb een paar Alie verkopers gevraagd of ze panel mounted connectors hebben hiervoor.

"Just charge the freaking thing to 100 percent" 😄