Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Futonki
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10:39
Beste lezer,

Ik heb een tijd terug een pc gebouwd en eigenlijk nooit echt ergens problemen mee gehad. Ik heb er een goede tijd plezier aan kunnen hebben. Helaas is hier vandaag toch verandering in gekomen.

Mijn pc liep vast en heb hem dus via de aan/uit knop hard moeten resetten. Vervolgens laden mijn pc alleen maar in de bios. Ik heb enable fast boot uitgezet en gelukkig wilde windows eindelijk weer laden.

Nu is het probleem alleen het volgende. Ik heb een paars scherm met daarin duidelijk zichtbaar de tijd van windows 10 datum en ethernet aansluiting. Ik kan hier verder komen waarbij je normaal naar het login scherm gaat maar ik kan niet inloggen. Weet iemand waar dit aan kan liggen. Zelf heb ik hier geen idee wat het probleem zou kunnen zijn want hij heeft het altijd goed gedaan.

Mijn pc componenten zijn:

Amd Ryzen 3900X
Asus strix x570-f gaming moederbord
Corsair-cmw16gx4m2c3600c18 Ram
Asus strix 2080ti videokaart
NZXT Kraken x72 cpu cooler
Corsair rm850x voeding
Intel 660P m2 ssd

Het enige wat ik gevonden heb is dat de grafische kaart het probleem kan zijn als deze te heet is geworden maar dan zou het hele scherm neem ik aan paars zijn niet alleen een deel. Dit is niet het geval.

Graag hoop ik dat jullie kunnen helpen met het vinden van mijn probleem zodat ik het snel kan oplossen ik heb mijn pc nodig voor school en werk.

Mvg,

Sem

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TxLzdEkPxGAvTMG_hqrgu6FTiqg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gwPmT9TW27wRjngBJPrG9tVi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylzzzz
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-09 17:45
Installeer even de nieuwste videokaart drivers, om te beginnen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Futonki
Dat gaat dus niet ik kan niet meer op bureaublad komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atsan
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-09 17:11
Veilige modus geprobeerd, ziet rr uit als een software fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Futonki
Veilige modus geeft hetzelfde als normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 00:07

job

Heb je al geprobeerd om windows te herstellen naar een vorige staat met de herstelfunctie?

Een herinstall (met behoud van data/software) is ook een optie in het bootmenu en zou je daarna nog kunnen proberen. Ik weet alleen niet zo snel hoe windows dat noemt, dus lees even goed welke optie je kiest (met of zonder behoud van je documenten).

[ Voor 41% gewijzigd door job op 08-11-2020 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Futonki
Ik heb dit geprobeerd maar helaas wederom geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 04-10 22:18

TinusTegengas

Formula Racing

Futonki schreef op zondag 8 november 2020 @ 17:20:
Ik heb dit geprobeerd maar helaas wederom geen succes.
Probeer eens op te starten zonder usb apparaten aangesloten, dus ook geen muis of toetsenbord.
Als dat niet werkt, dan zou je start up repair kunnen proberen.

[ Voor 11% gewijzigd door TinusTegengas op 08-11-2020 18:53 ]

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Pagina: 1