Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Raider095
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 02-11-2021
Hallo,

Ik heb een aantal draadloze LoRaWAN bewegingssensoren maar deze zijn net iets gevoelig waardoor ik teveel false positives krijg, ze hangen namelijk buiten en detecteren ook vogels en andere dieren. Deze sensoren hebben helaas geen instelbare gevoeligheid en ik zoek nu een manier om iets voor de sensor te kunnen plakken wat de gevoeligheid dempt. Zijn hier bepaalde materialen voor die IR wel doorlaten, maar het wat diffuus maken, ofzo?

Gaat om dit soort apparaatjes.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g7zO2I1y9U4U57Mv5FjwnVptVdk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5avSxCV7jTf8IrKq9tmxHYNO.jpg?f=user_large

Heb er al verschillende materialen voorgehouden zoals oude, transparante kappen van verlichtingsarmaturen maar die blokken vrijwel alle IR en zijn daarmee geen optie. Zelfs bij plaatsen in een oude cameradome ziet ie helemaal niets meer...

Iemand? :)

Alle reacties

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:17

defiant

Moderator General Chat
Dit lijkt me meer iets voor DED, dus AWM->DED :)

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

• Raider095
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 02-11-2021
Oke sorry ik kwam in AWM een eerdere soortgelijke discussie tegen maar als het hier beter op zijn plek is; tnx :)

[ Voor 9% gewijzigd door Raider095 op 08-11-2020 16:23 ]