Philips OLED 65" 934 vs 55" 935

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekieee
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 12-09 15:57
Over een maand richting een ander huis en daarbij toestemming van mijn vrouw om een nieuwe TV aan te schaffen. Huis is ongeveer 4 meter breed (van bank naar TV). Budget: +/- 2000 euro.

Na veel wikken en wegen besloten om voor de philips te gaan, omdat er meteen een soundbar bij zit en wij beiden ambilight erg fijn en mooi vinden. (Uiteraard oled & 4k)

Nu heb ik eens in een BCC gekeken en had ik eigenlijk al besloten dat 65" mijn voorkeur heeft, maar in principe is 55" ook al een vooruitgang voor ons. We hebben nu een LG 47" lcd (1080p).

Mijn vraag is nu of jullie mij kunnen adviseren in mijn keuze. Wat zouden jullie kiezen als jullie in mijn schoenen stonden?
- Philips oled 934 (65")
- Philips oled 935 (55")

Is de nieuwe versie het waard om een kleinere variant te nemen?

Groeten,
Sjoerd

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Aankoopadvies doen we in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Ik verhuis het topic die kant op: TB > CEA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
OLED's hebben al een tijdje een plateau bereikt en de 935 bouwt verder op de 934. Dit betekent een geüpdatete remote, design, beeldprocessor en soundbar. De soundbar schijnt wel een (flinke) verbetering te zijn, maar die van de 934 was al niet slecht. Gezien je kijkafstand, budget en voorkeur zou ik voor de 65'' 934 gaan. Welke je ook kiest zie (winkels) dit topic en doe prijsaanvragen.