Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-05 17:14
Hallo,

Ik ben op zoek naar een verlengkabel voor een Google Nest Audio. Een die als plug in de originele gaat en dan ook weer past in de Nest. De afstand naar het stopcontact is net te lang en ik wil er geen verlengblok achter leggen.

Ik had verwacht dat hier wel meer vraag naar zou zijn, maar google levert niet de gewenste resultaten.

Ben uiteindelijk uitgekomen bij: https://www.amazon.de/-/n...?smid=AHNGEGBSR57YG&psc=1

Is bovenstaande veilig te gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:03

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Lijkt me wel. Is eigenlijk allemaal zwakstroom, dat moet zonder veel probleme kunnen.
AlternatiefL Voedingskabel doorknippen, paar kroonsteentjes en tweelingsnoer er tussen. Is allemaal geen rocketscience.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:04
Dat verdient natuurlijk geen echte schoonheidsprijs. Dan op zijn minst nette soldeerverbindingen en afwerken met krimphoesjes.

De oplossing van TS is heel netjes en zeker veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BG_tweakersnet
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-01 10:25
mooi gevonden, als dat niet werkt dan weet ik het niet, is toch enkel maar een voedingskabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
Kabels zijn besteld, ik laat het weten zodra ze binnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
En hier de update.

De kabel past NIET. De plug van de kabel is veel te groot aan beide zijden.

Jammer, wordt dus verder zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-05 22:28

InFamous

excommunicado

Dan heb je de verkeerde maat besteld, even de originele plug opmeten en die bestellen.

Zo te zien moet je een 3,5 x 1,35 mm DC plug hebben, die je gekocht heb is 5,5 x 2,1 mm.

[ Voor 35% gewijzigd door InFamous op 14-11-2020 19:34 ]

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Masimo schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:03:
Dat verdient natuurlijk geen echte schoonheidsprijs. Dan op zijn minst nette soldeerverbindingen en afwerken met krimphoesjes.

De oplossing van TS is heel netjes en zeker veilig.
Dat gaat niet zo eenvoudig als het lijkt. De kabel heeft van binnen de structuur van een coax kabel; koper kern met wat plastic eromheen en daaromheen een mesh als tweede draad.

Ik heb een doorgeknaagde kabel nu (tijdelijk) opgelost met een kroonsteentje maar dat gaat niet van harte. Helaas heb ik hetzelfde probleem als de TS bij het bestellen van een vervangende adapter, verkeerde maat. Nu maar op zoek naar een verloopkabel.

Konijnen zijn heel schattig maar ze kosten teveel kabels :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
Ben uiteindelijk maar voor de simpelste en veiligste oplossing gegaan.

Een simpele electra verlengkabel.
Pagina: 1