Een tijdje terug hebben we een saunabezoek gepland met een tegoedbon die we nog hadden. Dit staat gepland voor volgende week. Nu was het met de nieuwe coronamaatregelen die afgelopen dinsdag werden aangekondigd eventjes spannend of sauna's nog open mogen blijven. Dit blijkt het geval.
We kregen donderdag echter een beetje een vreemde mail van het wellnesscentrum:
Dat ze i.v.m. corona met tijdblokken gaan werken snap ik. Maar die verplichte consumptie voelt voor mij een beetje als een cashcow, om te compenseren dat hun restaurant dicht is? Op zo'n tegoedbon zullen ze al niet veel winst maken, dus dat het restaurant dicht moet zal een flinke domper voor ze zijn (heb je wel eens gezien wat een simpele lunch daar kost
).
Het voelt voor mij een beetje "als je maar extra betaald dan kun je wel ineens langer blijven?". We hebben in eerste instantie gewoon een dagentree geboekt, dus we gaan er met die (krappe) tijdblokken sowieso al op achteruit, normaal zou je van 10:00-22:00 daar kunnen blijven als je zou willen.
Om het geld gaat het mij niet, door de tegoedbon is het saunabezoek al niet zo duur. Maar het voelt voor mij een beetje alsof ze toch nog extra inkomsten eruit willen slepen. Het zou voor mij prima zijn om eruit te gaan, bij de auto een broodje te eten en weer naar binnen te gaan bijv.
Hoe kijken jullie hier tegenaan?
We kregen donderdag echter een beetje een vreemde mail van het wellnesscentrum:
Ik moet zeggen dat ik dit een beetje een vreemd voorstel vind, het voelt een beetje als koppelverkoopBeste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw reservering.
U kunt van onze saunafaciliteiten en het beautycentrum komen genieten zoals u dat bij ons gewend bent.
Er was enige onduidelijkheid n.a.v. de persconferentie van 3 november, maar wij mogelijk gelukkig open blijven! Helaas moeten wij wel tijdelijk ons restaurant sluiten.
Tevens zijn de aankomst en vertrektijd is voor ons noodzakelijk om de spreiding bij onze in en uitcheck optimaal te kunnen houden. U kunt reserveren voor één van onderstaande tijdsblokken.
Ochtend: 10.00 - 13.30 uur / 10.15 - 13.45 uur / 10.30 - 14.00 uur
Middag: 14.30 - 18.00 uur / 14.45 - 18.15 uur / 15.00 - 18.30 uur
Avond: 19.00 - 21.45 uur / 19.15 - 22.00 uur
Omdat ons restaurant tijdelijk is gesloten en eigen eten en drinken meenemen niet is toegestaan, bieden wij voor nu een Lunch en/of Diner to Go aan! Een heerlijk gerecht die u als gast kunt bestellen en aan het eind van uw bezoek mee kunt nemen naar huis.
Indien u graag langer wenst te blijven kan dit maximaal 6 uur.
Echter dient u bij dit bezoek wel verplicht een vitaliteitspakket af te nemen van €8,75 per persoon.
Dit voor uw eigen gezondheid en om uw bloedsuikerspiegel op peil te houden tijdens uw saunabezoek.
Het pakket bevat;
- Waterflesje
- Smoothie
- Mueslibar
- Stuk fruit
Graag vernemen wij waar uw voorkeur naar uit gaat, en of u mogelijk nog een heerlijke behandeling wilt bij reserveren.
Zodra wij van u bericht hebben ontvangen, zullen wij kijken naar de beschikbaarheid van de aankomsttijd.
U ontvangt van ons bericht, zodra wij uw boeking hebben aangepast.
Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Het voelt voor mij een beetje "als je maar extra betaald dan kun je wel ineens langer blijven?". We hebben in eerste instantie gewoon een dagentree geboekt, dus we gaan er met die (krappe) tijdblokken sowieso al op achteruit, normaal zou je van 10:00-22:00 daar kunnen blijven als je zou willen.
Om het geld gaat het mij niet, door de tegoedbon is het saunabezoek al niet zo duur. Maar het voelt voor mij een beetje alsof ze toch nog extra inkomsten eruit willen slepen. Het zou voor mij prima zijn om eruit te gaan, bij de auto een broodje te eten en weer naar binnen te gaan bijv.
Hoe kijken jullie hier tegenaan?
[ Voor 11% gewijzigd door ThinkPad op 08-11-2020 12:11 ]