Toon posts:

hollywood plus naar tv -->probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey tweakers ikke heb een probleempje met de hollywood + mpeg 2 kaart deze werkt volledig naar behoren op vga ,maar als ik hem op tv-mode zet krijg ik allemaal strepen over het beeld en kan eigenlijk niet echt goed zien wat er gespeeld wordt .
de mpeg kaart is verbonden met de tv d.m.v. een s-videokabel aangesloten op een scartblokje omdat ik geen s-video op m'n tv (panasonic tx21) heb.
allle standen in het tv menu van realmagic dvd heb ik al geprobeerd en met de ene is het iets beter dan de andere.

wie kan mij vertellen welke instellingen ik moet hebben en waar dat probleem vandaan kan komen :?

• Slackware
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Volgens kan dat niet, als je tv geen s-video ingang heeft, lijkt 't me logisch dat je 'm dan ook niet via s-video op de scart kan aansluiten.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een scart blokje d.w.z een adaptertje met aan de ene kant zeg maar de scart aansluiting die in de tv zit en aan de ander kant aansluitingen waar ik de s-video en cinch voor het geluid in kan drukken

• JsB
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

JsB

Ik he book een hollywood kaart en heb hem aangeloten met een tulp stekkertje voor video ipv een s-video kabeltje omdat ik toch dacht dat mijn tv dat niet ondersteunde, ik gebruik nl. ook zo'n scart blokje. Dus misschien moet je dat eens proberen.

Verwijderd

Topicstarter
zou het misschien ook kunnen dat de mpeg kaart en de videokaart niet met elkaar overweg kunnen? videokaart =elsa erazor III

• Slackware
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik heb een scart blokje d.w.z een adaptertje met aan de ene kant zeg maar de scart aansluiting die in de tv zit en aan de ander kant aansluitingen waar ik de s-video en cinch voor het geluid in kan drukken
Ja dat snap ik, maar als je TV geen s-video signaal kan verwerken, kan ie dat ook niet via een scart aansluiting.
zou het misschien ook kunnen dat de mpeg kaart en de videokaart niet met elkaar overweg kunnen? videokaart =elsa erazor III
Nee, want je zegt net dat je de mpeg kaart op de TV aansluit, daar heeft de videokaart verder niks mee te maken.

Ik denk dat je alleen dvd's kan kijken via de composite ingang van de TV.

Verwijderd

Topicstarter
dan ga ik dat van de week nog ff proberen dat is zo'n geel kabeltje toch? haal morgen ff een op en dan laat ik wel wat van me horen of het geluk is

bedankt voor zover.

Verwijderd

Topicstarter
weet je toevallig ook of dat het wel wil met een kant en klaar verloopstuk van composite naar scart??? voordat ik weer allerlei kabels koop waar ik niets aan heb
thanx..
Pagina: 1