12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
Onze glazen bol is helaas in de reparatie.
Maar serieus, met zo'n karig post kunnen we natuurlijk niets. Begin eerst eens te beschrijven uit welke componenten je pc is opgebouwd. Een BSOD onstaat vaak niet zomaar, dus wat is er recentelijk veranderd? Heb je iets gewijzigd? is er een update geweest? Enz. En wat heb je zelf al geprobeerd?
Maar serieus, met zo'n karig post kunnen we natuurlijk niets. Begin eerst eens te beschrijven uit welke componenten je pc is opgebouwd. Een BSOD onstaat vaak niet zomaar, dus wat is er recentelijk veranderd? Heb je iets gewijzigd? is er een update geweest? Enz. En wat heb je zelf al geprobeerd?
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Sorry, was een beetje te snel met posten...
Systeem:
Asus Z87-a
Intel Core i5 4670 k
Kingston hyperX fury black hx316c10fbk2/16
MSI gtx 970
Antec HCG 520 wat
Samsung 860 Ssd 256 gb
PC is qua hardware al een tijd niet veranderd. Software matig is de Windows update de laatste grote verandering geweest.
Ik kom niet in de veilige modus dus ik kan niks doen aan oplossing voorlopig ....
Op het blauwe scherm de stopcode: clock watchdog time-out
Systeem:
Asus Z87-a
Intel Core i5 4670 k
Kingston hyperX fury black hx316c10fbk2/16
MSI gtx 970
Antec HCG 520 wat
Samsung 860 Ssd 256 gb
PC is qua hardware al een tijd niet veranderd. Software matig is de Windows update de laatste grote verandering geweest.
Ik kom niet in de veilige modus dus ik kan niks doen aan oplossing voorlopig ....
Op het blauwe scherm de stopcode: clock watchdog time-out
[ Voor 18% gewijzigd door heho op 07-11-2020 13:55 ]
En toen je op die melding zocht, wat vond je toen en wat heb je toen nog geprobeerd?
Dat lijkt me een goed punt om je onderzoek te starten
Probeer ook eens Linux op te starten om uit te sluiten dat het een Windows probleem is.
Gaat die ook de paniek in, dan wordt het tijd voor hardware troubleshooting. Begin daarbij met een cmos reset en daarna o.a. met:
- memtest (niet die van Windows)
- videokaart eruit
- andere voeding proberen
- etc.
Dat lijkt me een goed punt om je onderzoek te starten
Probeer ook eens Linux op te starten om uit te sluiten dat het een Windows probleem is.
Gaat die ook de paniek in, dan wordt het tijd voor hardware troubleshooting. Begin daarbij met een cmos reset en daarna o.a. met:
- memtest (niet die van Windows)
- videokaart eruit
- andere voeding proberen
- etc.
I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold
Ik kom helemaal niet in de veilige modus en kan dus niks met de drivers. Als de PC is opgestart, zit hij na 3 seconden in een freeze en kan ik alleen nog resetten. Heb ook geen andere PC in huis waar ik wat mee kan helaas ....
Ik heb helaas ook geen opstart usb met Windows en heb de PC dus maar weg gebracht naar een computerzaak.
Laat wel weten wat het probleem was/is.
Ik heb helaas ook geen opstart usb met Windows en heb de PC dus maar weg gebracht naar een computerzaak.
Laat wel weten wat het probleem was/is.
Was toch een corrupte Windows uiteindelijk. Nieuwe installatie heeft het probleem opgelost.
Pagina: 1