Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
een vervanging van mijn Antec Sonata midi tower met als doel een betere airflow te hebben. de huidige case heeft 1 exit fan, that's it
Wat is je budget?
niet van belang, wel belang is de afmeting, hangt onder mijn bureau en heeft max 44.5cm hoogte vrij
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
momenteel heb ik enkele cases opgelijst en kom voorlopig uit op fractal design define mini C.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
onderaan bureau, vrij gesloten maar toch genoeg om lucht te kunnen wegduwen.
korte opsomming van hardware
ATX board
amd 3600met cythe Mugen 5 PCGH Edition koeler
amd 5600XT 6G OC
2 * 5TB 7200 rpm disken
NVME
1* SSD
1* 5.25'' hotswap bay voor HDD
[b] enkele wensen [b]
* stoffilters
* liefst een mogelijkheid van de hotswap bay maar dat is een moeilijke of een slim en goed alternatief
* front usb/3.5mm langs de voorkant en niet bovenkant (niet bereikbaar door de opstelling) of alternatief
op zich is de huidige case nog redelijk, ik mis enkel front usb3.x en voldoende koeling.
be my guest and shoot!
Ik zoek een?
een vervanging van mijn Antec Sonata midi tower met als doel een betere airflow te hebben. de huidige case heeft 1 exit fan, that's it
Wat is je budget?
niet van belang, wel belang is de afmeting, hangt onder mijn bureau en heeft max 44.5cm hoogte vrij
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
momenteel heb ik enkele cases opgelijst en kom voorlopig uit op fractal design define mini C.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
onderaan bureau, vrij gesloten maar toch genoeg om lucht te kunnen wegduwen.
korte opsomming van hardware
ATX board
amd 3600met cythe Mugen 5 PCGH Edition koeler
amd 5600XT 6G OC
2 * 5TB 7200 rpm disken
NVME
1* SSD
1* 5.25'' hotswap bay voor HDD
[b] enkele wensen [b]
* stoffilters
* liefst een mogelijkheid van de hotswap bay maar dat is een moeilijke of een slim en goed alternatief
* front usb/3.5mm langs de voorkant en niet bovenkant (niet bereikbaar door de opstelling) of alternatief
op zich is de huidige case nog redelijk, ik mis enkel front usb3.x en voldoende koeling.
be my guest and shoot!
Goodwe GW10K-ET/10*375 NW+10*375 ZO@13° tilt. 7/7.5kw pylontech