Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Na een paar jaar is het terug tijd voor een upgrade, zeker met de nieuwe gpu's en cpu's die er aankomen.
Het systeem wordt gebruikt voor het werk (AutoCAD & Solidworks), en occassioneel voor videobewerking.
Hoofddoel is en blijft wel gamen op zich. Vooral games zoals battlefield & cs go, maar ook single player story lines zoals Assassin's Creed, en VR spelletjes (Oculus Quest) waar ik doodgraag HL Alyx zou mee spelen!
Ik vermoed dat een GPU upgrade alleen er niet meer geraakt, dus ik denk dat het een combo wordt van moederbord, processor, RAM & GPU - waarbij de vraag dan is, kan ik de case en voeding nog behouden?
Uiteindelijk zal daar ook wel beter scherm mogen bijkomen.
Wat is je budget?
Op zich geen vast bedrag, ik zou zeggen rond de €1000 - €1500 voor de PC upgrade, en een €400 - €500 voor het scherm.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren
Hudig systeem
Na een paar jaar is het terug tijd voor een upgrade, zeker met de nieuwe gpu's en cpu's die er aankomen.
Het systeem wordt gebruikt voor het werk (AutoCAD & Solidworks), en occassioneel voor videobewerking.
Hoofddoel is en blijft wel gamen op zich. Vooral games zoals battlefield & cs go, maar ook single player story lines zoals Assassin's Creed, en VR spelletjes (Oculus Quest) waar ik doodgraag HL Alyx zou mee spelen!
Ik vermoed dat een GPU upgrade alleen er niet meer geraakt, dus ik denk dat het een combo wordt van moederbord, processor, RAM & GPU - waarbij de vraag dan is, kan ik de case en voeding nog behouden?
Uiteindelijk zal daar ook wel beter scherm mogen bijkomen.
Wat is je budget?
Op zich geen vast bedrag, ik zou zeggen rond de €1000 - €1500 voor de PC upgrade, en een €400 - €500 voor het scherm.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren
Hudig systeem
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-4460 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte GA-Z97P-D3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Interne harde schijven | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 35,99 | € 35,99 |
| 1 | Behuizingen | Zalman Z9 | € 157,- | € 157,- |
| 1 | Monitoren | Iiyama ProLite X2483HSU-B1 Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Monitoren | Iiyama ProLite X2483HSU-B1 Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | Seasonic S12G 450W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX100 256GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 1TB | € 105,28 | € 105,28 |
| 1 | Toetsenborden | Corsair K68 RGB Mechanical Gaming Keyboard (BE) | € 117,95 | € 117,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 231,41 | ||