Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met het systeem wil ik gaan videobewerken, in de toekomst ook 4k. Er zal ook geregeld een spelletje op gespeeld gaan worden. Dit zijn nog niet de echte high end games, maar eerder de racespellen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
excl. de software is het streefbedrag 1800-1900 euro, ik heb mijn max op 2000 gezet. Dit is alleen voor de PC, randapparatuur heb ik al.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
de randapparatuur heb ik al, of ga ik later los aanschaffen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In het systeem heb ik nu 2 snelle SDD gezet en 1 HDD voor de opslag van data.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
IK heb momenteel een voorkeur voor de Ryzen processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het uiterlijk van het systeem maakt me niet zoveel uit. Het systeem komt onder een bureau te hangen
laag geluidsniveau en energieverbruik zijn wel prettig.
Ga je overklokken?
Ik ben nog niet van plan te gaan overklokken. Verwacht dat de "normale" performance initieel al meer dan voldoende is ?
Wat verwacht je van ons?
Dit is mijn eerste zelf samengestelde systeem. Ik wil graag een dubbelcheck of de gebruikte componenten onderling compatibel zijn. Zo twijfel ik over het geheugen aangezien er onder dit type 2 verschillende varianten zijn en ik de verschillen niet volledig snap.
Het type processor staat voor mij vast.
Mochten er voor de andere componenten goedkopere/betere alternatieven zijn, hou ik me aanbevolen.
Met het systeem wil ik gaan videobewerken, in de toekomst ook 4k. Er zal ook geregeld een spelletje op gespeeld gaan worden. Dit zijn nog niet de echte high end games, maar eerder de racespellen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
excl. de software is het streefbedrag 1800-1900 euro, ik heb mijn max op 2000 gezet. Dit is alleen voor de PC, randapparatuur heb ik al.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
de randapparatuur heb ik al, of ga ik later los aanschaffen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In het systeem heb ik nu 2 snelle SDD gezet en 1 HDD voor de opslag van data.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
IK heb momenteel een voorkeur voor de Ryzen processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het uiterlijk van het systeem maakt me niet zoveel uit. Het systeem komt onder een bureau te hangen
laag geluidsniveau en energieverbruik zijn wel prettig.
Ga je overklokken?
Ik ben nog niet van plan te gaan overklokken. Verwacht dat de "normale" performance initieel al meer dan voldoende is ?
Wat verwacht je van ons?
Dit is mijn eerste zelf samengestelde systeem. Ik wil graag een dubbelcheck of de gebruikte componenten onderling compatibel zijn. Zo twijfel ik over het geheugen aangezien er onder dit type 2 verschillende varianten zijn en ik de verschillen niet volledig snap.
Het type processor staat voor mij vast.
Mochten er voor de andere componenten goedkopere/betere alternatieven zijn, hou ik me aanbevolen.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 9 3900X (BOX) Boxed | € 435,40 | € 435,40 |
1 | Moederborden | Asus Prime X570-PRO | € 214,90 | € 214,90 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super OC 6G | € 244,90 | € 244,90 |
1 | Interne harde schijven | WD Blue 3,5" (256MB cache, 5400rpm), 6TB | € 119,90 | € 119,90 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define R6 USB-C Matzwart | € 124,90 | € 124,90 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 74,55 | € 74,55 |
2 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 114,90 | € 229,80 |
1 | Optische drives | Asus DRW-24D5MT (bulk) | € 14,80 | € 14,80 |
1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-650 | € 93,90 | € 93,90 |
1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 2TB | € 203,79 | € 203,79 |
1 | Solid state drives | WD Blue SN550 1TB (WDS100T2B0C) | € 114,90 | € 114,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.871,74 |