Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
Normaal gesproken komt er aan de binnenzijde een dampkerende laag folie. Maar je weet nu niet zeker of er al een dampremmende laag aan de buitenzijde zit?
Voor de zekerheid kan je een klimaatfolie gebruiken, deze kan damp keren en reguleren..
Persoonlijk had ik voor zon klein smal stuk niet moeilijk gedaan, glaswol erin en afwerken met gips oid. dan kan het altijd ''ademen''
Voor de zekerheid kan je een klimaatfolie gebruiken, deze kan damp keren en reguleren..
Persoonlijk had ik voor zon klein smal stuk niet moeilijk gedaan, glaswol erin en afwerken met gips oid. dan kan het altijd ''ademen''
Gasloos sinds 2020.
Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat er aan de buitenzijde folie zit. Volgens mij zit er aan de andere kant van dat hout dat purlaagje en dan de panlatten voor de dakpannen.Herkz schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:36:
Normaal gesproken komt er aan de binnenzijde een dampkerende laag folie. Maar je weet nu niet zeker of er al een dampremmende laag aan de buitenzijde zit?
De reden dat ik het nu goed wil isoleren is omdat er straks een nieuwe badkamer komt die er dan weer 15-20 jaar blijft zitten en in die 15-20 jaar zal ook ik serieuze stappen gaan zetten met het duurzamer maken van mijn huis. En als dit dan alvast goed op orde is, is dat alvast mooi meegenomen.
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
Oud topic dat weet ik, maar ik was benieuwd of je hier uiteindelijk een keuze in hebt kunnen maken?
:strip_exif()/f/image/q9cY75Eu3njfDj9heqWdFPWZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YImegHN5RGtMfgXJTKnBsLsk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MJkRHPomk76zndJhmw9Ng9Ht.jpg?f=fotoalbum_large)