Ik weet niet goed of het hier hoort, maar ik heb bij Bol.com het spel Minecraft besteld (download versie) voor mijn dochter. Ik heb mijn eigen Bol.com account gebruikt. Bol heeft een mooie digitale omgeving waarin dat spel dan staat en toen ik er voor het eerst op klikte, werd ik geprompt om de verkregen code in te wisselen. Dit heb ik in mijn onwetendheid gedaan en daarmee werd het spel blijkbaar gekoppeld aan mijn persoonlijke MS store account. Ik kan nu dit spel niet meer installeren op de laptop van mijn dochter (want ander account). Ook niet als ik op haar laptop inlog in mijn MS Store. Ik wil mijn code graag gebruiken op de laptop van mijn dochter, maar dat kan/mag niet meer (mag maar 1 keer). Kan hier nog iets mee of ben ik het geld gewoon kwijt?
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
- Windows 10
- Bol.com website
- Microsoft Store
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Ik ben begonnen bij Bol.com support en hoewel ze me netjes te woord stonden, werd ik doorverwezen naar Microsoft omdat het volgens hun te maken heeft met admin rechten op de laptop van mijn dochter. Maar het account van mijn dochter is het enige account en heeft admin rechten.
- Microsoft gebeld en die houden vol dat het gewoon moet kunnen, maar ik krijg op haar laptop niet die optie.
- Ik heb Bol gevraag om een refund die ik dan meteen weer bij ze uitgeef om via de laptop van mijn dochter te bestellen