Mijn vraag:
3 weken geleden begon de ellende met artifacts op mijn videokaart (MSI GeForce GTX 1660 SUPER GAMING X ). Deze is gerepareerd en inmiddels in mijn ccomputer geplaatst. Sindsdien speelt het probleem, computer blijft in een loop hangen. Start op, alles draait qua fans en lampjes, valt uit, start na 3 seconden automatisch weer op. Dit herhaalt zich een paar keer waarna hij aanblijft. Maar dan speelt het volgende probleem zich voort. Er komt geen signaal op allec3 de schermen. Zowel via de videokaart als via het moederbord. Ik heb een andere videokaart geprobeerd, moederbord vervangen en een andere voeding, allemaal zonder effect helaas. Ik heb de bios gereset, andere stroomkabels gebruikt.
Relevante software en hardware die ik gebruik
MSI GeForce GTX 1660 SUPER GAMING X
Intel Core i5-6500, 3.2Ghz, S1151
CPU Koeler: CoolerMaster Hyper TX3 Evo
Corsair RM750, 750W, 80+ Gold, Fully Mod
Asus TUF B360-PRO Gaming WiFi, ATX, 4xDDR, S1151
2X Crucial Standard 8GB DDR4 DIMM 2400 MHz (1x8GB)
2X Samsung 860 QVO 1TB 2,5 inch SSD
1X WD Green M.2 240GB
Graag tips o.i.d. wat ik nog zou kunnen proberen.
3 weken geleden begon de ellende met artifacts op mijn videokaart (MSI GeForce GTX 1660 SUPER GAMING X ). Deze is gerepareerd en inmiddels in mijn ccomputer geplaatst. Sindsdien speelt het probleem, computer blijft in een loop hangen. Start op, alles draait qua fans en lampjes, valt uit, start na 3 seconden automatisch weer op. Dit herhaalt zich een paar keer waarna hij aanblijft. Maar dan speelt het volgende probleem zich voort. Er komt geen signaal op allec3 de schermen. Zowel via de videokaart als via het moederbord. Ik heb een andere videokaart geprobeerd, moederbord vervangen en een andere voeding, allemaal zonder effect helaas. Ik heb de bios gereset, andere stroomkabels gebruikt.
Relevante software en hardware die ik gebruik
MSI GeForce GTX 1660 SUPER GAMING X
Intel Core i5-6500, 3.2Ghz, S1151
CPU Koeler: CoolerMaster Hyper TX3 Evo
Corsair RM750, 750W, 80+ Gold, Fully Mod
Asus TUF B360-PRO Gaming WiFi, ATX, 4xDDR, S1151
2X Crucial Standard 8GB DDR4 DIMM 2400 MHz (1x8GB)
2X Samsung 860 QVO 1TB 2,5 inch SSD
1X WD Green M.2 240GB
Graag tips o.i.d. wat ik nog zou kunnen proberen.