Verwijdering user review met wraakmotief

Pagina: 1
Acties:
  • 398 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Tomatoman

Fulltime prutser

Topicstarter
User ID verkoper: 299104
User ID koper: 15310

Op 18 april 2018 heb ik een negatieve review achtergelaten bij deze verkoper. Hier lees ik de DM-correspondentie tussen hem en mijzelf (11 berichten, laatste bericht op 19-04-2016 22:02).

Op 23 mei 2016 heeft de verkoper uit wraak een negatieve beoordeling bij mij achtergelaten. Op zichzelf is dat al niet bepaald sjiek, maar nu - 4 jaar later - zie ik dat mijn V&A-score nog steeds zeer wordt beïnvloed door deze negatieve beoordeling. Daarom open ik nu toch maar eens een topic in V&A Feedback. Het is namelijk 1 van de in totaal 2 beoordelingen die ik heb ontvangen en hij bepaalt dus voor 50% (!) mijn V&A-score. Da's niet erg handig en mijns inziens ook nogal unfair als ik ooit nog eens iets via V&A zou willen verkopen.

Kan de user review door de verkoper worden verwijderd? Volgens mij spreekt zijn beoordeling boekdoelen: het enige motief is wraakzucht.

Een goede grap mag vrienden kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:16

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

We hebben het hier over communicatie en een review uit 2016 (!) waarbij je geen recht had een review achter te laten gezien er geen overeenkomst is bereikt. Beide reviews hadden niet geplaatst mogen worden en zijn nu, gezien de erg lange verstreken termijn, bij uitzondering verwijderd. Normaliter had ik deze laten staan. De volgende keer svp niet weer zo lang wachten. We nemen dit soort oude verzoeken niet altijd in behandeling.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Dit topic is gesloten.