MaxIct hoort niet in de pricewatch

Pagina: 1
Acties:
  • 1.220 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jimmy-chu
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20-08 10:09
Ik wil graag beginnen door te zeggen dit is allemaal me eigenschuld omdat ik vaak genoeg gewaarschuwd bent door mede tweakers op het forum of in de Discord.

Maar na verschillende fouten en acties van Max ict en door de verschillende reacties van mede tweakers, ben ik van mening dat deze webshop niet in de pricewatch van tweakers thuis hoort.
En vraag me af of meerdere mensen zich zo voelen?

De reden (de druppel) waarom ik dit nu type.
Ik heb meerder keren problemen met Max Ict gehad maar dit maakt me erg boos en zou beter van een webshop verwachten die op tweakers staat.

Een tijdje geleden hebben ze op de website van MaxIct de ryzen 9 5900x tekoop aangeboden als een preorder.
Na verschillend keren contact gehad te hebben met de winkel konden ze me niet precies vertellen wat de levertijd zou zijn.
Maar verder hebben ze niets anders gezegd.

Na de launch van de ryzen's heb ik contact gezocht en weer kunnen ze mij niets vertellen, hij zou contact met zijn leverancier zoeken en mij een mail sturen als hij meer weet.

Nu krijg ik een mail met daarin dat ze echt niet weten wanneer ze hem gaan kunnen leveren maar graag naar een alternatief willen kijken.

Dan vraag ik me af, waarom preorders aannemen?

Daardoor zijn mensen niet bij andere webshops gaan zoeken en moeten nu ergens anders achteraan sluiten.

Voor mezelf zeg ik eigenschuld maar mijn vraag is moet tweakers zo een webwinkel wel in zijn pricewatch hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lodu
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22-09 14:47
Is al een tijdje een draadje hierover: Suggestie: MaxICT weren van tweakers.net pricewatch

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:23

Pazo

Mroaw?

Suggestie: MaxICT weren van tweakers.net pricewatch

Doe geen moeite, wordt al 4 jaar geroepen...
Conclusie: Gaat niet gebeuren.

[ Voor 11% gewijzigd door Pazo op 06-11-2020 14:24 ]

Grote Enphase topicIQ Gateway uitlezenPVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy-chu
Haha was niet eens in me opgekomen om dit te zoeken.

Ga het even doorlezen.

Maar ik heb tweakers hoog zitten maar waarom zouden ze dit toelaten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
Omdat maxict betaald om in de pricewatch te staan. Inkomsten zijn inkomsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet bij Max bestellen als je iets voor datum X zeker moet hebben, of "als eerste". Ik heb er laatst nog een refurb switch besteld. Liep ook niet heel vlot, maar ik had geen haast en ik wilde dat ding graag hebben.... En ik heb hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy-chu
Ik heb hiervoor iets geannuleerd, dus nog niet ontvangen.

En moest bijna 5 keer bellen en elke keer was het we wachten op de terug sturing van het product.

En elke keer was het na uitleg ow sorry we maken het in orde.

Maar na de 5 keer pas me geld terug gekregen.

Als tweakers hier geld voor krijgt en klanten blijft sturen vind ik ze eigenlijk tot op zekere hoogte mede verantwoordelijk hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Ik heb van een mede-tweaker (@Arunia toch?) een scriptje gekregen, zodat Max-ICT standaard in de pricewatch doorgestreept is. :)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h8-_zDjWTpw7drJAetSvLd0Z3Jo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bRO565psJBNy1JvoV4oTlYG0.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 56% gewijzigd door musiman op 06-11-2020 15:35 ]

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy-chu
Ja als je de tijd neemt om die te installeren is het eigenlijk al te laat. Gaat meer om de nieuwe klanten. En vind ook dat tweakers er een signaal stuurt als ze ze blokkeren.

Je kan ze namelijk altijd weer toevoegen als ze beter laten zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
@musiman haha, dat klopt inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

@jimmy-chu Gelukkig vragen veel mensen mij om raad bij het aanschaffen van hardware. Wanneer ik dan laat zien waar ze dit kunnen kopen (pricewatch), dan zien ze gelijk al dat Max doorgestreept is. Dan hoef ik daar geen uitleg meer over te geven. :P

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy-chu
Ja dat is wel een goede oplossing.

Ik heb zo een browser script voor marktplaats super handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob-B190
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 21:13
Het gaat om geld, dus daarom zal tweakers (DPG) ze niet nu en ook niet later weren.

Memento mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Goed, laten we dit dus centraal in Suggestie: MaxICT weren van tweakers.net pricewatch houden. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.