Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinhard
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 15:15
Sinds vandaag reageert mijn muis opeens heel slecht en haperend in Premiere Pro, waardoor het programma haast onwerkbaar is.
Zodra ik Premiere afsluit doet de muis weer normaal en kan ik weer fijne bewegingen maken.

Met mijn hardware lijkt niks mis te zijn ( i9900K op 4,8, 32 GB geheugen, 1080Ti, Windows 10 64b )

Heeft iemand een oplossing of tip??

Laatste Nvidia drivers geïnstalleerd, Adobe cache-locatie aangepast, verder in de instellingen geen opties kunnen ontdekken die enig effect zouden kunnen hebben

[ Voor 18% gewijzigd door Reinhard op 06-11-2020 14:16 ]

Win11 Pro 64, 64 GB Asus Z690 Prime, i7-12700K, Watercooling, RTX4090, Valve Index, HP Reverb G2, Oculus Quest 3

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Die vragen die er staan wanneer je hier een nieuw (vraag) topic opent staan er niet voor niets:
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Zie ook onze Quickstart.

Dus... wat had je zelf al gezocht, gevonden, geprobeerd? ;)

[ Voor 10% gewijzigd door RobIII op 06-11-2020 14:12 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinhard
RobIII schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:11:
Die vragen die er staan wanneer je hier een nieuw (vraag) topic opent staan er niet voor niets:

[...]

Dus... wat had je zelf al gezocht, gevonden, geprobeerd? ;)
Als ik het al gevonden had, ook hier, had ik het niet gevraagd :|

Win11 Pro 64, 64 GB Asus Z690 Prime, i7-12700K, Watercooling, RTX4090, Valve Index, HP Reverb G2, Oculus Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Reinhard schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:12:
[...]

Als ik het al gevonden had, ook hier, had ik het niet gevraagd :|
Nee, maar als je al dingen geprobeerd hebt die niet werken hoeven wij onze tijd niet te verdoen met die aan te dragen en helemaal uit te typen terwijl je die allang geprobeerd hebt en niet blijken te werken. Daarbij kunnen we dan misschien daar nog feedback op geven; "ik zie dat je X hebt geprobeerd maar heb je toen ook gelet op Y?". We vragen er echt niet om om je te pesten. :|

En dat is je door mijn (toenmalige) collega eerder ook al eens uitgelegd.

Ik zie dat je inmiddels al iets van die informatie aan je topicstart hebt toegevoegd.

[ Voor 37% gewijzigd door RobIII op 06-11-2020 14:18 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinhard
RobIII schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:13:
[...]

Nee, maar als je al dingen geprobeerd hebt die niet werken hoeven wij onze tijd niet te verdoen met die aan te dragen en helemaal uit te typen terwijl je die allang geprobeerd hebt en niet blijken te werken. Daarbij kunnen we dan misschien daar nog feedback op geven; "ik zie dat je X hebt geprobeerd maar heb je toen ook gelet op Y?". We vragen er echt niet om om je te pesten. :|

En dat is je door mijn (toenmalige) collega eerder ook al eens uitgelegd.

Ik zie dat je inmiddels al iets van die informatie aan je topicstart hebt toegevoegd.
Het zit je wel hoog hè? Als ik niet weet WAT ik kan proberen kan ik dus OOK NIET vertellen wat ik al geprobeerd heb |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Weet je; Als je je eigen topic graag om zeep wil helpen door alleen maar offtopic te reageren en bitchen op sturing dan doen we 't gewoon zo :w

[ Voor 87% gewijzigd door RobIII op 06-11-2020 14:35 ]

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.