Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Gaming, Photoshop en mini database werk. Ik speel games op een MSI 1440P 144 Hz schermpje, en daar wil ik gewoon lekker op kunnen spelen.
Games die ik speel:
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Geen idee, ik verwacht rond de 1500-1600.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Op dit moment heb ik:
Misschien is de kast nog mee te nemen? de rest is echt outdated vrees is.Misschien de SSD en HDD's die nog wel over kunnen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Maybe is het de Hype, maar ik dacht: Laat ik AMD een kans geven.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Liefst een redelijk stille PC, RGB en feestverlichting hoeft niet. Liefst zou ik zelfs de oude sobere kast herbruiken.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Geen idee, de oude i7 920 was wel tot over zijn huig overclocked haha.
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Zit ik een beetje in de goede richting. Of heb ik ergens overkill te pakken? Passen dingen toch niet bij elkaar?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Gaming, Photoshop en mini database werk. Ik speel games op een MSI 1440P 144 Hz schermpje, en daar wil ik gewoon lekker op kunnen spelen.
Games die ik speel:
- Apex Legends
- WoW Shadowlands
- Warzone
- Cyberpunk 2077
- Toekomstige games
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Geen idee, ik verwacht rond de 1500-1600.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Op dit moment heb ik:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7 920 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 760 2GB Gaming (N760 TF 2GD5/OC) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Antec Performance One P183 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Patriot Viper 3 PV38G160C9K | € 43,17 | € 43,17 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master Real Power M520 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | OCZ Vertex 3.20 240GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 43,17 | ||
Misschien is de kast nog mee te nemen? de rest is echt outdated vrees is.Misschien de SSD en HDD's die nog wel over kunnen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X Boxed | € 507,60 | € 507,60 |
| 1 | Moederborden | Asus TUF Gaming B550-PLUS | € 131,05 | € 131,05 |
| 1 | Videokaarten | AMD Radeon RX 6800 XT | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Ventilatoren | Arctic P14 PWM PST, 140mm | € 11,95 | € 11,95 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | € 157,91 | € 157,91 |
| 1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 660W Platinum | € 102,85 | € 102,85 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 105,- | € 105,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.096,26 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Maybe is het de Hype, maar ik dacht: Laat ik AMD een kans geven.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Liefst een redelijk stille PC, RGB en feestverlichting hoeft niet. Liefst zou ik zelfs de oude sobere kast herbruiken.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Geen idee, de oude i7 920 was wel tot over zijn huig overclocked haha.
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Zit ik een beetje in de goede richting. Of heb ik ergens overkill te pakken? Passen dingen toch niet bij elkaar?