The bartender never get's killed
[Very voorspelbaar flauw modus]Op zaterdag 11 augustus 2001 14:50 schreef DaProd het volgende:
Hoi, ik sinds gisteren een boomslang muis, maar ik kan er niet aan wennen, ik suck ermee in counter-strike, daarvoor niet btw
Zijn er andere gebruikers die tips hebben betreffende muismat, intelling en gebruik?
Ik wil weer FRAGGEN!!
Cya
Je ouwe muis weer pakken.
[/Very voorspelbaar flauw modus]
Ik zou gewoon zo gaan spelen, tot je skills weer terug zijn.. tis gewoon gewenning, dus het kan kloppen dat je niet meteen weer zo roelt als je voorheen deed
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
je moet je hand niet op de muis leggen, maar erachter, en dan met je vingers de muis bewegen. en je muismat even inspuiten met siliconenspray, droogwrijven met een (oude) handdoek, en daarna weer gaan spelen... das veel relaxter fraggen. als je je hand bovenop de muis legt, dat gaat voor geen meter, issie veelste groot voor. je pinken precies op de zijknoppen.
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Je geeft zelf al antwoord. Je hebt hem nog maar een dag. Het ontwerp van de Boomslang is zo dat je er meer tijd voor nodig hebt om aan te wennen hoor. Hoe lang heb je al met die andere muis gespeeld? Vast niet 1 dagje. Oefenen dus! Kijk over een week maar weer naar je skills, waarschijnlijk ben je dan al beter.....gewoon geduld hebben....Op zaterdag 11 augustus 2001 14:50 schreef DaProd het volgende:
Hoi, ik sinds gisteren een boomslang muis, maar ik kan er niet aan wennen, ik suck ermee in counter-strike
Dan stuur je dus met je pols en heb je binnen no-time RSI.Op zaterdag 11 augustus 2001 15:25 schreef P5ycho het volgende:
je moet je hand niet op de muis leggen, maar erachter, en dan met je vingers de muis bewegen. en je muismat even inspuiten met siliconenspray, droogwrijven met een (oude) handdoek, en daarna weer gaan spelen... das veel relaxter fraggen. als je je hand bovenop de muis legt, dat gaat voor geen meter, issie veelste groot voor. je pinken precies op de zijknoppen.
Het speelt wel het beste, maar als je normale dingen wilt kunnen blijven doen zonder elke nacht schreeuwend van de pijn wakker te worden, kun je beterder met je arm sturen.
Verder, idd gewoon gewenning hoor, geduld is ene vieze zaak
gewoon wat meer oefenen
Verwijderd
Ik heb ook pas zo'n boomslang 2000dpi. 
En ook een probleem met het grote oppervlakte van de muis maar ik heb nu een muismatje met zo'n 'gel ophogingje' gekocht dan leg je je hand tenminste OP de muis...
Volgens mij werkt dit wel aardig....
En ook een probleem met het grote oppervlakte van de muis maar ik heb nu een muismatje met zo'n 'gel ophogingje' gekocht dan leg je je hand tenminste OP de muis...
Volgens mij werkt dit wel aardig....
Grappig is dat ik juist pijn in mijn pols kreeg van de Logitech mouseman optical (waar je je hand oplegt), kreeg geen "grip" op het ding, ik bestuur kennelijk mijn muis liever met de vingers dan met de hand.Op zaterdag 11 augustus 2001 15:56 schreef Mycroft het volgende:
[..]
Dan stuur je dus met je pols en heb je binnen no-time RSI.
Het speelt wel het beste, maar als je normale dingen wilt kunnen blijven doen zonder elke nacht schreeuwend van de pijn wakker te worden, kun je beterder met je arm sturen.
heb nu ook een Razor 2000 (en bestuur hem inderdaad met de vingers), heb er eigenlijk weinig problemen mee, behalve dat ie weer vuil wordt
Gebruik hem aleen voor UT, voor het overige klikwerk heb ik nog een microsoft intellimouse (de goedkoopste). Beide werken simultaan
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
Pagina: 1