Tweakers Digital Meet-up Privacy & Security - zaterdag 7 nov

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iloste
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 06-03-2023
Mede-auteur:
  • Zoetje
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 24-04-2023

Zoetje

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6vujEzqX7dh_ti-4PagJ8ShHUpk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SlYc0Qx5wrPnCdJs27pWIEVa.png?f=user_large

Vandaag (zaterdag 7 november) start om 13:00 uur de Tweakers Digital Meet-up Privacy & Security. We willen dit topic gebruiken mocht je voorafgaand vragen hebben over de meet-up of na de meet-up willen napraten.

Heb je al een ticket?
Uiterlijk vandaag om 12:30 uur ontvang je een e-mail vanuit @Eventinsight (check ook je spambox) met jouw inloggegevens. Om 13:00 uur openen we de digitale deuren en kan je via de link in de e-mail inloggen. EventInsight is onze leverancier waarmee wij de deze Tweakers Digital Meet-up organiseren. Je kan alleen via je desktop (laptop of pc) deelnemen aan de meet-up.

Nog geen ticket?
Tot 12:15 uur is het mogelijk om hier een ticket te registreren. Mocht je na 12:15 uur nog een ticket willen registreren stuur dan een e-mail naar meetup@tweakers.net, we voegen je dan handmatig toe.

Programma
Benieuwd naar het volledige programma van de meet-up? Kijk dan hier.

[ Voor 3% gewijzigd door iloste op 07-11-2020 08:39 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-06 17:49
Ik wil toch wel even melden dat ik het erg opvallend vind dat met name bij een meet-up over Privacy & Security bezoekers wordt aangeraden om Google Chrome te gebruiken, terwijl er geen ondersteuning is voor Firefox.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iloste
Bedankt voor je feedback. Dit nemen we mee bij de evaluatie van het event. Na een gedegen onderzoek hebben we uiteindelijk voor EventInsight als platform gekozen om onze digitale events te organiseren. Dit was een lastige opgave, er zijn veel platformen maar er zijn maar weinig platformen met zoveel features als EventInsight en die dit ook nog eens vanuit Nederland doen. Je ontkomt er dan bijna niet aan dat er ook een aantal nadelen zijn, waaronder dat Google Chrome aan te raden is en dat het niet te bereiken is via een tablet of een telefoon.
Noxious schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:10:
Ik wil toch wel even melden dat ik het erg opvallend vind dat met name bij een meet-up over Privacy & Security bezoekers wordt aangeraden om Google Chrome te gebruiken, terwijl er geen ondersteuning is voor Firefox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmigaWolf
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-10-2021
Nee na al dat gedoe met Covid zou ik niet gaan naar deze Digital Meet-up Privacy & Security, vanwege een rede, je mag niet meer naast elkaar zitten en staan, je moet hoogst waarschijnlijk maskers op, en vele zullen het uit zich zelf doen ook als het niet verplicht is, nee dan zie ik er niet veel nut in, het is voor mij belangrijkst dat ik goed kan communiceren met mensen, en ze als ik dat wil kan aanraken, en dat mag nu allemaal niet meer, en ja dan valt dit voor mij helemaal weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iloste
AmigaWolf schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 14:01:
Nee na al dat gedoe met Covid zou ik niet gaan naar deze Digital Meet-up Privacy & Security, vanwege een rede, je mag niet meer naast elkaar zitten en staan, je moet hoogst waarschijnlijk maskers op, en vele zullen het uit zich zelf doen ook als het niet verplicht is, nee dan zie ik er niet veel nut in, het is voor mij belangrijkst dat ik goed kan communiceren met mensen, en ze als ik dat wil kan aanraken, en dat mag nu allemaal niet meer, en ja dan valt dit voor mij helemaal weg.
Dank voor je reactie. Het is een digitale meet-up geen fysieke meet-up. Je kan heerlijk plaatsnemen achter je eigen desktop en vervolgens diverse interessante talks volgen. Mocht je vandaag nog toegang willen tot deze meet-up dan kan je een e-mail sturen naar meetup@tweakers.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmigaWolf
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-10-2021
Aha ok bedankt, then i stand corrected.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bobberg
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-06 18:01
Heel gave sessie van Victor Gevers.

http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

De volgende keer proberen het volume van de verschillende sessies gelijk te trekken :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 13:34

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

Was weer een goeie meetup zo hoor! Complimenten!

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crossfire1987
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-03 23:35
Leuke meet-up

erg genoten van de sessies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorlayn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-10-2024
Was top!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lorelei_7
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 20-01-2021
Noxious schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:10:
Ik heb dus voor deze meet-up ungoogled chromium gedownload. Maar ik las meerdere berichten van mensen bij wie het wel gewoon werkte in firefox. Dat zul je net zien.

Ik vond het trouwens ook onduidelijk of het platform nou wel of niet zou werken op je laptop. Ik ben blij dat dat wel gewoon werkte. Mijn vriend had toch de andere PC nodig voor zijn werk.

En verder ging alles eigenlijk top. Een fysieke bijeenkomst heeft zijn eigen charme, maar ik denk dat dit wel het beste is wat je kon bereiken in pandemie-tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daanb14
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:05
Enorm goede Meet Up was het! Echt super leuk hoe vragen van de kijker opgepakt werden. Hiermee wordt je nog betrokkener met Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjschelling
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-05 23:13
Goede sessies Tweakers!, helaas de eerste gemist. Online is goede keuze. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-06 17:51

L0g0ff

omg

Ja ik ben erg wel echt gecharmeerd van de online editie. Tuurlijk is het mooi op zo'n podium (heb ooit quantum event bij de high tech campus bijgewoond) maar nu kom je echt veel dichter bij de spreker en dit is veel interactiever.

Alleen een het avond eten en de borrel is wel veel leuker irl.

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:05
Dit was mijn eerste Tweakers meetup. Het was echt super interessant en de sessies waren goed te volgen .

De manier waarop de interactie met de spreker was geregeld was gewoon goed. De vragen etc werden netjes behandeld / beantwoord.

Bij een real live event heb ik toch vaak het gevoel dat je tussen de sessies door wat doelloos aan het rondwandelen bent. Door deze vorm heb je dat helemaal niet en kun je je concentratie beter vast houden.

Wel moet ik zeggen dat de partner sessie waar ik ben geweest meer een sales pitch was dan echt diep op de materie in te gaan. Misschien had ik te hoge verwachtingen.

In any case. Ben benieuwd naar de volgende en als deze weer online is dan zou de kans groot kunnen zijn dat ik weer mee kijk :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-06 21:15

JT

VETAK y0

Komen de sessies ook weer online?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Laatst online: 04-06 17:51

L0g0ff

omg

JT schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:29:
Komen de sessies ook weer online?
De opgenomen sessie zijn uiterlijk donderdag 12 november terug te vinden op de meet-up pagina: https://tweakers.net/partners/meet-up2020privacysecurity/

Kleine sidenote: Niet alle sessies zijn opgenomen. Er was ook gevraagd aan de kijkers dit niet alsnog te doen ;)

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-06 19:12

nXXt

Carpe omnia

Uit nieuwsgierigheid: ik heb de evaluatie ingevuld, maar ik zag niets over het moment dat je wordt ingelicht of je eventueel het boek gewonnen hebt. Niet dat ik er per se op reken, maar wel handig in de beslissing zelf het boek te kopen. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-06 17:56

duderuud

Sliden is koel

Boek ontvangen, dank!

[Edit]
En uitgelezen. Erg informatief voor de "gewone internetter" maar voor de security aware tweaker weinig/niks echt nieuws. De verhalen zijn wel leuk om te lezen!

[ Voor 80% gewijzigd door duderuud op 30-11-2020 15:35 ]

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-06 22:25

PcDealer

HP ftw \o/

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-05 10:36
Ik kan helaas niet (ook niet digitaal) aanwezig zijn die dag, kunnen (alle?) sessies achteraf online beschikbaar gemaakt worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-06 22:25

PcDealer

HP ftw \o/

Vandaag een DM ontvangen als uitnodiging om te melden bij @Moonsugar als iemand inderdaad als Elite een gratis ticket wil bemachtigen.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moonsugar
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 07-06 11:37

Moonsugar

Communitymanager
PcDealer schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 17:58:
[...]

Vandaag een DM ontvangen als uitnodiging om te melden bij @Moonsugar als iemand inderdaad als Elite een gratis ticket wil bemachtigen.
Of eentje met 50% korting als je Hero of Plus-abonnee bent. :)

Has wares if you have coin 💰

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdBruin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-05-2024
Ik zal de vraag maar hier ook stellen. In het artikel op de FP had ik deze ook al gesteld maar nog geen antwoord gehad. Worden de sessies ook weer opgenomen? In de week voor de meet-up wordt ik geopereerd, en zal hierdoor niet 100% zijn. De vraag is voor mezelf hoeveel kan ik aanwezig zijn, ik zal namelijk nogal wat pijn (dus pijnstiller gebruik) hebben na de operatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Als bezoeker reagerend: ik ga er gegeven het onderwerp van uit dat een deel van de sessies niet wordt opgenomen / gepubliceerd. Net als de vorige keer, en vergelijkbare presentaties.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moonsugar

Moonsugar

Communitymanager
Een deel van de sessies zal worden opgenomen en kun je achteraf terugkijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdBruin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-05-2024
@F_J_K en @Moonsugar bedankt voor de reactie. Ik ga zo een ticket voor de digitale meet-up bestellen.

Edit:
En besteld.

[ Voor 9% gewijzigd door MdBruin op 19-10-2021 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-06 12:29
Een dag voor het event (5 november), ontvang je van ons een e-mail vanuit @eventinsight (deze afzender) met een inlogcode en link die je kunt gebruiken op 6 november vanaf 12:30 uur. EventInsight is onze leverancier waarmee wij deze Tweakers Meet-Up Privacy & Security organiseren. Dit platform maakt het mogelijk om een fysiek event online te organiseren.
Kan het zijn dat deze e-mails nog niet zijn verzonden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zoetje
@Pittie Dat klopt, deze komt er nog aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Kan iemand een korte toelichting waar het praatje van Rieback over zal gaan?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
iloste schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:41:

Nog geen ticket?
Tot 12:15 uur is het mogelijk om hier een ticket te registreren. Mocht je na 12:15 uur nog een ticket willen registreren stuur dan een e-mail naar meetup@tweakers.net, we voegen je dan handmatig toe.
Hmm deze informatie klopt niet. Kan nu al geen ticket meer regelen.

Stom, want ik had het wel in m'n agenda gezet maar blijkbaar geen ticket aangevraagd. Welke info moet ik mailen?

Edit: oh, lol. Blijkbaar reageer ik op een post van 6 november 2020.

[ Voor 5% gewijzigd door sOid op 06-11-2021 11:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ik heb me gister geregistreerd maar nog steeds niks ontvangen ondanks dat mijn registratie is bevestigd en ik een bericht kreeg dat ik om 1230 een ticket zou krijgen.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• teaser
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-06 14:30
Ik zit ook nog te wachten op de inloggegevens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkviperr
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 28-05 21:40
Heb helaas ook nog geen inloggegevens mogen ontvangen (gisteren geregistreerd).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-06 00:49

Michelli

LL.M

Ik heb ook nog geen inloggegevens ontvangen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• willyman
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 06-11-2021
Problemen bij eventix? Ik heb nog geen inlog gegevens ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Spijtig, heb de zaterdag er vrij voor gehouden, werd ziek dus fysiek is niet mogelijk en dan ontvangen we nu geen gegevens.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• teaser
Heb een mailtje gestuurd naar meetup@tweakers.net, hopelijk snel reactie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apokalypse
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:51
Ik heb ook geen inloggegevens ontvangen. Jammer hoor! (ook gisteren geregistreerd).

Wel de mail gisteren met de tickets, maar daarin staat geen link.

[ Voor 51% gewijzigd door apokalypse op 06-11-2021 13:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VarletNL
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-09-2022
Helaas hier ook geen inloggegevens ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sp4c3c0w60y
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 06-11-2021
teaser schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:00:
ik heb ook naar tweakers getweet, hoor graag meer informatie zodra die er is. Had deze meet-up graag bijgewoont

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comet
  • Laatst online: 05-06 14:35
VarletNL schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:01:
Helaas hier ook geen inloggegevens ontvangen.
Idem. Ook niet in de spam-folder.

[ Voor 8% gewijzigd door Comet op 06-11-2021 13:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
teaser schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:00:
Ik al een half uur/drie kwartier geleden maar nog geen reactie ontvangen.

Vind het sowieso eigenlijk vreemd dat je je moet aanmelden. Waarom niet gewoon open zetten voor iedereen? 'T is toch gratis om bij te wonen (digitaal iig).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• teaser
sOid schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:08:
[...]

Ik al een half uur/drie kwartier geleden maar nog geen reactie ontvangen.

Vind het sowieso eigenlijk vreemd dat je je moet aanmelden. Waarom niet gewoon open zetten voor iedereen? 'T is toch gratis om bij te wonen (digitaal iig).
Zo kunnen ze je prive gegevens niet verzamelen he.
Geen idee waarom mijn leeftijd relevant was voor dit ticket.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VarletNL
Ik vind het verbazingwekkend dat ze je leeftijd vroegen bij een evenement over Privacy ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apokalypse
teaser schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:09:
[...]

Zo kunnen ze je prive gegevens niet verzamelen he.
Geen idee waarom mijn leeftijd relevant was voor dit ticket.
Ja inderdaad. Gelukkig kan je daar gewoon onzin invullen.
VarletNL schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:10:
Ik vind het verbazingwekkend dat ze je leeftijd vroegen bij een evenement over Privacy ;-)
Het was een test :P (hoop ik)

[ Voor 28% gewijzigd door apokalypse op 06-11-2021 13:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• teaser
'42' is altijd een zinnig antwoord (en over enkele maanden zelfs correct in mijn geval)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VarletNL
teaser schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:11:
'42' is altijd een zinnig antwoord (en over enkele maanden zelfs correct in mijn geval)
102 accepteerde hij ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Antwoord laat ook lang op zich wachten voor een evenement dat inmiddels al is begonnen. Je zou toch zeggen dat je je communicatiekanalen in de gaten houdt tussen het moment waarop de link gestuurd zou moeten worden tot enige (al dan niet korte) tijd nadat het is begonnen. Nou ja, fuck it dan maar. Serie aanzetten en op de bank hangen.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moonsugar

Moonsugar

Communitymanager
We zijn ermee bezig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VarletNL
JT schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:14:
Antwoord laat ook lang op zich wachten voor een evenement dat inmiddels al is begonnen. Je zou toch zeggen dat je je communicatiekanalen in de gaten houdt tussen het moment waarop de link gestuurd zou moeten worden tot enige (al dan niet korte) tijd nadat het is begonnen. Nou ja, fuck it dan maar. Serie aanzetten en op de bank hangen.
[

Ik ben benieuwd of bij het fysieke evenement de deuren ook dicht zijn gebleven :)

[ Voor 29% gewijzigd door VarletNL op 06-11-2021 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonsugar

Moonsugar

Communitymanager
Stuur een e-mail naar meetup@tweakers.net, als je dit al hebt gedaan hoeft dat niet. We hebben daar nu een team om iedereen inloggegevens te kunnen toewijzen. Namens het team excuses voor het ongemak, we gaan het voor jullie fixen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• teaser
Moonsugar schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:19:
Stuur een e-mail naar meetup@tweakers.net, als je dit nog niet al hebt gedaan hoeft dat niet. We hebben daar nu een team om iedereen inloggegevens te kunnen toewijzen. Namens het team excuses voor het ongemak, we gaan het voor jullie fixen!
FTFY ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moonsugar

Moonsugar

Communitymanager
Mijn wekker ging vandaag om 5:45. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teaser
Moonsugar schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:21:
[...]

Mijn wekker ging vandaag om 5:45. :+
Dat hoeft geen probleem te zijn als je er op tijd in lag gisteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apokalypse
Is er een ETA wanneer we de logingegevens kunnen verwachten? Ofwel, halen we sessie van 13:30 nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

apokalypse schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:24:
Is er een ETA wanneer we de logingegevens kunnen verwachten? Ofwel, halen we sessie van 13:30 nog?
Niet als ze 2000 mailtjes hebben ontvangen :+

Edit: niet dus.

[ Voor 3% gewijzigd door JT op 06-11-2021 13:31 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moonsugar

Moonsugar

Communitymanager
apokalypse schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:24:
Het team zit er nu bovenop dus ik hoop dat je deze spoedig ontvangt. Ik zit zelf online te hosten maar probeer zoveel mogelijk updates aan jullie door te geven via dit topic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Moonsugar schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:30:
[...]

Het team zit er nu bovenop dus ik hoop dat je deze spoedig ontvangt. Ik zit zelf online te hosten maar probeer zoveel mogelijk updates aan jullie door te geven via dit topic. :)
d:)b

Ik heb inmiddels koffie gezet, dus mocht iemand een kopje willen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apokalypse
Ik heb zojuist 2 mails ontvangen. In de 2de zit de inloggegevens. Laatste mail is van 13:33

Bedankt! Hopelijk kan de rest er ook snel in!

[ Voor 64% gewijzigd door apokalypse op 06-11-2021 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VarletNL
Ik heb de code binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonsugar

Moonsugar

Communitymanager
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas_24_7
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ook de code binnengekregen. Gelukkig niet hoeven mailen.

[ Voor 104% gewijzigd door thomas_24_7 op 06-11-2021 13:38 . Reden: Edit: foutje, verkeerd gelezen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Zit erin, dank.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Ik heb helaas nog niets ontvangen. Kun je me evt een code dm'en? (Eerder vandaag wel een mail gestuurd.)

Edit: zie dat aanmeldformulier weer open staat. Dus heb me zojuist aangemeld via die weg. Bevestiging ontvangen maar nog geen link/code.

Fixed! Dank!

[ Voor 26% gewijzigd door sOid op 06-11-2021 13:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:39

Pazo

Mroaw?

Leuk hoor, vind het goed georganiseerd! Lobby is ook leuk!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8MDCx61UCV0Zr1MTUBBFPPl72MY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4evaB5o9sZzju2uQbgt384Gt.jpg?f=fotoalbum_large

Grote Enphase topicIQ Gateway lokaal uitlezenPVOutput
10690Wp op O/W (Barneveld) • Panasonic Aquarea K-serie (7kW) WP • Gasloos per 1-11-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apokalypse
Mooi systeem inderdaad!
apokalypse schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:34:
Ik heb zojuist 2 mails ontvangen. In de 2de zit de inloggegevens. Laatste mail is van 13:33
Ik bedenk me dat dit misschien een timezone probleem was ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:39

Pazo

Mroaw?

Ik wil even melden dat ik het vandaag een geslaagde dag vond, van de digitale kant gezien dan :) Ik vind dat een goede toevoeging, ook voor komende evenementen.
Ik vond het goed georganiseerd, en leuk ook dat er tijdens de pauzes / tussen de sessies door interviews waren met @Moonsugar en sprekers, wat het wachten op de volgende sessie dan weer aangenaam maakte.

Enig puntje van kritiek / verbeterpuntje is dat er soms door Zoë of Frank tijdens de sessies onderbroken werd omdat er vragen beantwoord moesten worden. Spreker werden midden in zijn verhaal afgebroken; dat lijkt me voor de spreker niet fijn en het stoorde mij. Wellicht beter om, zoals bijvoorbeeld bij spreker Floor, om na afloop verschillende vragen te beantwoorden. Of dat de spreker, als deze meerdere onderwerpen heeft, zelf tussen elk onderwerp de mogelijkheid geeft om vragen te stellen.

Verder een geslaagde middag, bedankt voor het mogelijk maken d:)b

[ Voor 0% gewijzigd door Pazo op 06-11-2021 19:18 . Reden: typo ]

Grote Enphase topicIQ Gateway lokaal uitlezenPVOutput
10690Wp op O/W (Barneveld) • Panasonic Aquarea K-serie (7kW) WP • Gasloos per 1-11-2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

De fysieke versie was d:)b Goed dat dat weer kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:32

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Pazo schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 19:17:
Ik wil even melden dat ik het vandaag een geslaagde dag vond, van de digitale kant gezien dan :) Ik vind dat een goede toevoeging, ook voor komende evenementen.
Ik vond het goed georganiseerd, en leuk ook dat er tijdens de pauzes / tussen de sessies door interviews waren met @Moonsugar en sprekers, wat het wachten op de volgende sessie dan weer aangenaam maakte.

Enig puntje van kritiek / verbeterpuntje is dat er soms door Zoë of Frank tijdens de sessies onderbroken werd omdat er vragen beantwoord moesten worden. Spreker werden midden in zijn verhaal afgebroken; dat lijkt me voor de spreker niet fijn en het stoorde mij. Wellicht beter om, zoals bijvoorbeeld bij spreker Floor, om na afloop verschillende vragen te beantwoorden. Of dat de spreker, als deze meerdere onderwerpen heeft, zelf tussen elk onderwerp de mogelijkheid geeft om vragen te stellen.

Verder een geslaagde middag, bedankt voor het mogelijk maken d:)b
Vond het hier ook een geslaagde middag en inderdaad wat verbeterpuntjes om niet tussendoor in te breken. Het beste is als de spreker na 20 - 25 minuten op tijd klaar is om dus de tijd te hebben voor de vragen.

Verder was de eerste spreker van de middag wat onsamenhangend helaas, mede door het gebrek van een PowerPoint presentatie ernaast. Ze had wel een punt, maar dat kwam op deze manier chaotisch en niet goed over.

Toch mooi om te zien dat een vaste kabel verbinding beter werkt dan de wifi verbinding. :+

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apokalypse
Bedankt voor dit event!

Ik vond niet iedere spreker een even geslaagd. Er was er zelfs een die bijna meer promo deed dan inhoudelijk verhaal. Maar goed, uiteindelijk zeker wel geslaagd!

Misschien een idee om een rating per sessie te kunnen geven?

Natuurlijk wel erg jammer dat ik een sessie gemist + begin van een andere sessie door het missen van de logingegevens. Wellicht is een half uur van te voren een mail sturen ook wel wat krap ;)

Zat in de laatste sessie echt die gast op wifi? (het was helaas niet te volgen door het vaak missen van het geluid)

Last but not least, waarom is de link naar het 2020 topic ;) Beetje verwarrend maar met 7 nov in de titel haha :D

[ Voor 29% gewijzigd door apokalypse op 06-11-2021 22:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeHAMLAP
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 05-05 11:21
F_J_K schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 20:22:
De fysieke versie was d:)b Goed dat dat weer kon.
Zeker leuk! :) Dries Depoorter sprak als 1e en vond ik wel het hoogtepunt van de dag.

Wat ik me afvroeg, er werden overal foto's gemaakt. Gaan we die ergens terugzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanb14
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:05
Het was echt een ontzettend leuke dag! Fijn dat dit weer kon. Dries Depoorter gaf echt een ontzettend leuke presentatie met veel serieuze punten, maar waar je ook op momenten heel goed om kon lachen. Het panelgesprek tussen Kees Verhoeven en Ronald Prins was ook ontzettend interessant en daar had ik nog wel langer naar willen luisteren. Het verhaal van @Floort over cookies was trouwens ook echt enorm interessant om te volgen. En dat zegt in mijn geval best wat, want normaal val ik half in slaap als het juridisch wordt. De presentatie van Melanie Rieback heeft mij aardig aan het denken gezet over kapitalisme in het algemeen en ik vond de boodschap van iedereen tevreden houden, een goed salaris bieden, maar tegelijkertijd kiezen voor iets goeds terugdoen voor de maatschappij ook een keer mooi om te horen. Al met al topdag! Bedankt hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floort
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-06 10:27
Dankjewel @daanb14!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Floort
  • Laatst online: 05-06 10:27
Pazo schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 19:17:
Wellicht beter om, zoals bijvoorbeeld bij spreker Floor, om na afloop verschillende vragen te beantwoorden. Of dat de spreker, als deze meerdere onderwerpen heeft, zelf tussen elk onderwerp de mogelijkheid geeft om vragen te stellen.
Dankjewel! En een goede opmerking over de vragen. Ik ben gewend om rond 45 minuten te presenteren met een kwartier achteraf (of tussendoor) voor vragen. Tweakers heeft me een half uur voor de online presentatie gegeven en 45 minuten voor de ochtend. Dat help om de presentatie iets aan te scherpen en sneller to the point te komen, maar geeft helaas minder ruimte voor vragen. Vooral voor de online versie merkte ik die beperking.

Complimenten voor de organisatie! Ze hebben duidelijk hard gewerkt en hebben een geslaagde en erg gezellige dag georganiseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrBuggyB
  • Laatst online: 06-06 21:02
Moonsugar schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:41:
Een deel van de sessies zal worden opgenomen en kun je achteraf terugkijken. :)
Is het al bekend wanneer de meet-up terug te kijken valt? Ik was helaas last-minute verhinderd, waar ik erg van baalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightan
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 25-05 17:05
Benieuwd wanneer het evenement terug te kijken is. Ook ik was last minute verhinderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBreaker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-03 14:17
Kunnen we de meet-up al terug kijken?

You may enlighten me!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zoetje
De online talks zijn opgenomen en worden op de frontpage geplaatst. Houd deze dus goed in de gaten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelleh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09-2024
Weet iemand of de opnames al geplaatst zijn? Ik kan ze nog niet vinden

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Zoetje
Hierbij de link naar het artikel, waarin je de talks terug kan vinden: plan: Kijk hier de Meet-up Privacy & Security terug
Pagina: 1

Let op:
Problemen met inloggen? Stuur een e-mail naar meetup@tweakers.net. Als je dit al hebt gedaan hoeft dat niet. We hebben daar nu een team om iedereen inloggegevens te kunnen toewijzen. Namens het team excuses voor het ongemak, we gaan het voor jullie fixen!