Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L2GX
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 08-09 14:27
Ik zoek een?
china-tablet voor gaming.

Wat is je budget?
ongeveer 200-250 euro nu, met hoop dat er fikse korting komt op Singles Day.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
aan mijn zoon te geven, die wil gamen op tablet en vooral om extra storage vraagt; intern of sd card

Wat heb je zelf al gevonden?
Als het nog beschikbaar zou zijn zou ik een mi pad 4 kopen (heb er een gevonden bij Sunsky-online, maar zou liever bij Banggood of Gearbest iets kopen. Een Kirin 710 tablet mischien? Ik zag de honor tab 5 maar vind er geen reviews van... Of gewoon wat in de afslag staat van Lenovo?
Ik zou graag voor Singles day een shortlist hebben zodat ik niet teveel zoekwerk heb op de dag zelf...

Welke vragen heb je hier nog over?
Eventueel kan ik hem ompraten om een 6.67" redmi note te accepteren, maar we zoeken iets van zo'n 8". . Dit omdat er dan later een controller op past, wat met 10" tablets wat minder te vinden zal zijn. Ook goed om te weten; is het nu bij alle android tabs zo dat de sd kaart versleuteld word? Het zo wel handig zijn om makkelijk backups te maken van o.a. minecraft werelden... Wat me eraan doet denken, moet ik snel nog even doen bij zijn broer.

[ Voor 10% gewijzigd door L2GX op 06-11-2020 11:08 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@L2GX aangezien de titel een beetje generiek is en je niet specifiek op zoek ben maar een MiPad4 heb ik de titel even aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L2GX
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 08-09 14:27
Met dank, een beetje veel ballen in de lucht vandaag en zo'n 30 vensters open over de diverse PCs, en dan prematuur gepost...kan je hem niet meer editen :/