• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Godverdomme...

Kheb nu ee 6210 is wel al bijna een jaar oud. Het abonnement loopt af, khad hem nog voor de reklame op tv, maar ja zo'n degelijke telefoon vond ik het niet nadat mn ontvangst enkele malen gewoon helemaal wegviel.

FF bellen.. ja meneer opsturen.. 4 weken !! |:(
Echt niet dus... ach ja kmoest op vakantie 2 weekjes ik denk laa maar gaan die schijt. Nu is ie pleite.. en pas sinds 2,5 weken ben net terug van salou en ik mis die klote telefoon wel !! Kheb nu 3 telefoons hier thuis liggen maar allemaal ruk.

Meerdere mensen met kapotte 6210 ? of ben ik de geluksvogel .. ? ik ken pas 1 persoon maar die 6210 ging helemaal uit om de zoveel tijd.

Freelance tweaker

Verwijderd

Denk dat jij de geluks vogel bent, maar normaal wisselen ze je gsm om bij nokia, .. je krijgt dan een swap toestel, informeer even, .. en sta op je strepen!

• D-Devil
is nu toch al te laat denk ik zo...
ALs je bij een telfoonwinkel naar binnenloopt dan is het eerste wat ze zeggen: opsturen !

Freelance tweaker

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Op zaterdag 11 augustus 2001 16:08 schreef D-Devil het volgende:
is nu toch al te laat denk ik zo...
ALs je bij een telfoonwinkel naar binnenloopt dan is het eerste wat ze zeggen: opsturen !
Das echt niet waar. Zolang je bij een Nokia dealer binnenloopt (en je lid van bent van Club Nokia) swappen ze je GSM waar je bij bent (als ie op voorraad is natuurlijk)

Verwijderd

topictitel aangepast

• D-Devil
Op zaterdag 11 augustus 2001 16:59 schreef johnny appleseed het volgende:
topictitel aangepast
Hmm das de eerste keer.. ach ja voor alles is de eerste keer, maar tis gewoon klote met zo'n telefoon als ie het niet doet, vooral als je veel belt.

Maar ff over die Dealers... ik mag aannemen dat een zaak als de Bellcompany of de Let's Talk filialen daar onder vallen ?

Freelance tweaker

• HGM
  • Niet online

HGM

Op zondag 12 augustus 2001 01:35 schreef D-Devil het volgende:

[..]
Maar ff over die Dealers... ik mag aannemen dat een zaak als de Bellcompany of de Let's Talk filialen daar onder vallen ?
Dat weet ik niet, maar dat kan je allemaal snel en eenvoudig controleren op: club.nokia.com

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op zondag 12 augustus 2001 01:35 schreef D-Devil het volgende:

[..]

nee vallen ze niet onder (iedergeval bell company)

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• nicknicknick
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-08-2022
Ik heb ook problemen met me 6210.
Heel vaag probleem zelfs.
Ik heb een abonnement bij Debitel (=libertel) en had ik nooit problemen mee, maar opeens viel mijn bereik ook weg. Ik dacht eerst dat het aan de (interne) antenne zou liggen, maar toen ik de SIM-kaart van iemand anders probeerde gaf me telefoon weer volledig bereik. Nix aan de hand dus! Maargoed, met mijn SIM geeft ie nog steeds problemen, terwijl die SIM kaart het wel doet in me 6110.

Het is dus de combinatie tussen me 6210, en die SIM kaart.
Ik heb hem naar een winkel in Amsterdam gebracht ter reparatie, waar hij nu nog licht.
Maar ik heb het vermoeden dat het ook opgelost is als ik een nieuwe SIM-kaart bestel bij Debitel. Daar kun je namelijk nieuwe SIM's bestellen met je eigen nummer erop. Kost wel 45 piek ofzo maargoed.

Ik ga zo ff bellen naar dat bedrijf of ze al wat meer weten.

maar het is dus wel vrij vaag allemaal...

• @r!k
  • Laatst online: 09-02 19:00

@r!k

It is I, Leclerq

Je kunt bij de nokia stores een nieuwe firmware erop laten zetten die een berg problemen oplost. Ik heb zelf af en toe dat hij niet aan wil of dat de datum en tijd er helemaal uit zijn en al mijn berichtje sniet meer in de mappen staan waar ik ze had in gezet.

Als je voor 12 uur bij die zaak bent kun je hem die middag om 3 uur weer ophalen,anders moet je de volgende dag terugkomen. (scheit zooi)

Ook is alles van je telefoon af als je die upgrade laat doen dus maak een backup.

Een hele rij microsoft certificeringen.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:28

TheVMaster

Moderator WOS
Op maandag 13 augustus 2001 14:43 schreef ErikH het volgende:
Je kunt bij de nokia stores een nieuwe firmware erop laten zetten die een berg problemen oplost. Ik heb zelf af en toe dat hij niet aan wil of dat de datum en tijd er helemaal uit zijn en al mijn berichtje sniet meer in de mappen staan waar ik ze had in gezet.

Als je voor 12 uur bij die zaak bent kun je hem die middag om 3 uur weer ophalen,anders moet je de volgende dag terugkomen. (scheit zooi)

Ook is alles van je telefoon af als je die upgrade laat doen dus maak een backup.
HEb ook troubles gehad met me 6210..er zin een telecomzaak in A'dam..die Nokia Dealer is..
bel anders ff naar de onderstaande nummers voor info over waar je een dealer vind!

Nokia Techn. Support: 0800-0232155
Club Nokia..........: 0800-0224898

Veel Suc6!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op zaterdag 11 augustus 2001 14:47 schreef D-Devil het volgende:
Godverdomme...
Wil je dood ofzo? En wat heeft God hier mee te maken? :(
www.bondtegenvloeken.nl

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• nicknicknick
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-08-2022
Op maandag 13 augustus 2001 14:47 schreef TheVisionMaster het volgende:

[..]

HEb ook troubles gehad met me 6210..er zin een telecomzaak in A'dam..die Nokia Dealer is..
bel anders ff naar de onderstaande nummers voor info over waar je een dealer vind!

Nokia Techn. Support: 0800-0232155
Club Nokia..........: 0800-0224898

Veel Suc6!
Daar heb ik hem ook gebracht denk ik. Dat was Teleworld, in de Kinkerstraat.
Vandaag gebeld, en ze kunnen hem niet op hun eigen technische dienst maken. Ze hebben hem wel getest en er is iets mis met het verzend en ontvangst gedeelte. Nu sturen ze hem voor me op naar een andere t.d. waar hij wel gemaakt kan worden. Ze konden allen nix zeggen over de kosten. :(
Pagina: 1