Mijn vraag is of er toevallig iemand is die het zelfde probleem gehad heeft als ik nu heb. Of dat er iemand is die een oplossing weet. Ik had een playseat evolution met fanatec csl elite v1.1 wheelbase, clubsport formule v2 stuur en clubsport formule v3 pedalen. Werkte allemaal prima. Nu heb ik de playseat geupgrade naar een simboxx gt. En daarbij gelijk de fanatec shifter, handbrake en bmw m3 gt2 stuur gekocht zodat ik ook dirt kan spelen. Maar nu het probleem. Handrem shifter en alles werkt in raceroom. Echter zegt de game dan wel dat die de usb pedalen mist. Maar de pedalen werken gewoon. Echter als ik dirt 2.0 speel werken de pedalen en de handrem gewoon. De shifter werkt gewoon. Maar het stuur blijft heen en weer slaan. En in beeld zie je het wiel dan van volledig links naar volledig rechts slaan. Recht door kunnen rijden is er niet bij.
Ik speel dit alles via mijn laptop op 3 schermen.
Ik heb al diverse instellingen gegoogled en geprobeerd. De door fanatec voorgestelde instellingen op het stuur en ingame geven geen verschil. Ook maakt het niet uit welk stuur er op zit. Ik kan de klappen van het stuur wel weg krijgen door de forcefeedback uit te zetten. Maar dan zie je in game nog steeds het wiel heen en weer gaan en kan je nog steeds niet recht vooruit rijden. Daarom denk ik zelf dat het ergens echt een instelling ingame is maar ik krijg het niet gevonden.
Is er hier misschien iemand die iets weet?
Alvast heel erg bedankt!
Ik speel dit alles via mijn laptop op 3 schermen.
Ik heb al diverse instellingen gegoogled en geprobeerd. De door fanatec voorgestelde instellingen op het stuur en ingame geven geen verschil. Ook maakt het niet uit welk stuur er op zit. Ik kan de klappen van het stuur wel weg krijgen door de forcefeedback uit te zetten. Maar dan zie je in game nog steeds het wiel heen en weer gaan en kan je nog steeds niet recht vooruit rijden. Daarom denk ik zelf dat het ergens echt een instelling ingame is maar ik krijg het niet gevonden.
Is er hier misschien iemand die iets weet?
Alvast heel erg bedankt!