Sinds kort woon ik in een twee onder één kap uit 1994 met originele beglazing. Nu is het kozijn in de wc beneden is matige staat dus ik wil ik gaan schilderen. Nu zag ik dat er een soort schuim (ala in een flightcase) tussen glas en kozijn zit. Dit is op sommige plekken hard en broos en verpulverd wanneer je het aanraakt. Op andere plekken veert het nog wel terug zeg maar.
Nu viel mij op dat dit spul alleen bij de wc en voordeur zit omdat dat anti-doorkijk-glas is, de rest van het huis is gewoon gekit.
Het interessante is dat specifiek dit raam 's ochtends ook vaak nat is. Er zit een afzuigpunt van een MV maar verder geen mogelijkheden tot verse lucht (of verwarming).
Vraag 1
Kan ik dit schuim eruit pulken, kitten en verven?
Vraag 2
Kan het zijn dat, doordat dit spul vergaan is, er condens op deze ruit ontstaat?
Nu viel mij op dat dit spul alleen bij de wc en voordeur zit omdat dat anti-doorkijk-glas is, de rest van het huis is gewoon gekit.
Het interessante is dat specifiek dit raam 's ochtends ook vaak nat is. Er zit een afzuigpunt van een MV maar verder geen mogelijkheden tot verse lucht (of verwarming).
Vraag 1
Kan ik dit schuim eruit pulken, kitten en verven?
Vraag 2
Kan het zijn dat, doordat dit spul vergaan is, er condens op deze ruit ontstaat?
:strip_exif()/f/image/5HJTPBveoG1E303aqWqsVIJ0.jpg?f=fotoalbum_large)