[Telenet] Rekent te weinig aan?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ONiel
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15-06 21:16
Hey

In september ben ik met twee kameraden verhuisd in een nieuw appartement. We hebben in september ook een Telenet studenten-abonnement afgesloten voor €25,00/maand.

Echter hebben we nog geen enkele maand een factuur van €25,00 gekregen, de factuurprijs ligt altijd rond de €10,00 en soms zelfs €6,00.

Nu ga je me zeker niet horen klagen dat we tot nu toe minder betalen dan verwacht, maar weet iemand hier een verklaring voor? We krijgen hopelijk toch niet op het einde van het jaar de volledige factuur in 1x? Hoezo rekent Telenet maar rond de €10,00 terwijl we een abonnement van €25,00 hebben?

Ik zou graag weten of iemand dit kan verklaren of er ervaring mee heeft, zodat we later niet voor een financiële verassing komen te staan.

Thanks!

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:57

g0tanks

Moderator CSA
Waarom neem je niet contact op met de klantenservice van Telenet? Of hoop je weg te komen met een te laag bedrag betalen? ;)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:32
Dit is de administratie van Telenet, zou je in het vervolg je rekeningen willen betalen?
Anders zijn we genoodzaakt je af te sluiten.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:41

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
ONiel schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 01:30:
Ik zou graag weten of iemand dit kan verklaren of er ervaring mee heeft, zodat we later niet voor een financiële verassing komen te staan.
Zo'n verrassing is het niet toch? Leg elke maand het verschil tussen wat je nu betaald en 25 euro apart en blijkt er aan het einde van het jaar geen rekening te komen, kun je daar mooi iets anders leuks van doen.

Wil je toch meer zekerheid zou ik het toch even controleren bij de klantenservice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-07 19:10

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Wat ik mij afvraag, en niet om bot over te komen; maar waarom leg je de vraag hier neer en stel je de vraag niet eerst bij de afdeling (de klantenservice) dat daar voor is?

Als de klantenservice vervolgens met een vaag verhaal komt kunnen wij je altijd adviseren. Maar we zijn hier geen telenet klantenservice of een alternatief daarvan.

Ga eerst eens contact opnemen met de Telenet klantenservice, en mocht je daarna toch tegen situaties aanlopen waar ze je niet mee kunnen helpen dan staan we altijd voor je klaar. Maar zonder enige eigen inbreng kunnen we hier echt niks.