Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Denon en Marantz versterkers

Pagina: 1
Acties:

• HyperBart
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 18:44

HyperBart

Huge Ego, Sorry

Topicstarter
nieuws: Maker Denon- en Marantz-receivers erkent HDMI-probleem doorgifte 4k12...

@Koekiemonsterr

kan je de producten nog linken aan dit artikel? Die AVRs zijn nl. populair en het is fijn voor toekomstige kopers dat dit bij related news items staat.

Vandaag even niets

• HyperBart

HyperBart

Huge Ego, Sorry

Topicstarter
@Koekiemonsterr ?
Was net weer op zoek naar dit artikel en vond het niet terug.

Vandaag even niets

• Koekiemonsterr
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 18-01 14:15

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

Bij deze alsnog :)

• Pietertje 085
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 20:48
is deze update iegenlijk al beschikbaar voor dit probleem?
of heb ik dat artikel soms gemist?

• HyperBart

HyperBart

Huge Ego, Sorry

Topicstarter
Ik lees en vind er ook weinig van.

Vandaag even niets

• HyperBart

HyperBart

Huge Ego, Sorry

Topicstarter
@Pietertje 085 ik kwam op een aantal audio sites tegen dat fall 2021 het moment was dat het bij de wortel aangepakt werd. Nu is men het nog sw-matig aan het oplossen. PS5 heeft geen problemen (meer) en dat was belangrijkste voor mij.

Vandaag even niets

• Pietertje 085
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 20:48
HyperBart schreef op maandag 18 januari 2021 @ 08:20:
@Pietertje 085 ik kwam op een aantal audio sites tegen dat fall 2021 het moment was dat het bij de wortel aangepakt werd. Nu is men het nog sw-matig aan het oplossen. PS5 heeft geen problemen (meer) en dat was belangrijkste voor mij.
Duidelijk, bedankt voor je reactie!
Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True