Hallo,
Ik ben ten einde raad. Heb zelf een PC in elkaar gezet met de volgende componenten:
Asrock B450M PRO4 moederbord
2 x 8GB geheugen G. Skill DDR4 Argos 3200mhz
GiBy GeForce GTX 1660 Super OC 6G
voeding Corsair TX550M v2
SSD Kingston A2000 1TB M.2
AMD Ryzen 5 3600 processor
Alles lijkt goed aangesloten. Ik start de PC op en de CPU fan en System fan gaan ongeveer 10 seconden aan en dan stoppen ze om vervolgens weer op te starten. Er klinkt geen piep of wat dan ook.
Ik heb het volgende al gedaan:
- SSD losgekoppeld
- Grafische kaart eruit gehaald
- Alle stekkertjes er uit gehaald en opnieuw ingeplugd
- Alle geheugen banken eruit gehaald, omgewisseld. Ook zonder geheugen proberen op te starten.
Met alle bovenstaande combinaties proberen op te starten. Maar in alle gevallen is het resultaat hetzelfde (de fans starten met draaien en na 10 seconden stoppen ze weer om vervolgens weer opnieuw te beginnen)
Ik weet het niet meer, wie kan mij helpen?
Ik ben ten einde raad. Heb zelf een PC in elkaar gezet met de volgende componenten:
Asrock B450M PRO4 moederbord
2 x 8GB geheugen G. Skill DDR4 Argos 3200mhz
GiBy GeForce GTX 1660 Super OC 6G
voeding Corsair TX550M v2
SSD Kingston A2000 1TB M.2
AMD Ryzen 5 3600 processor
Alles lijkt goed aangesloten. Ik start de PC op en de CPU fan en System fan gaan ongeveer 10 seconden aan en dan stoppen ze om vervolgens weer op te starten. Er klinkt geen piep of wat dan ook.
Ik heb het volgende al gedaan:
- SSD losgekoppeld
- Grafische kaart eruit gehaald
- Alle stekkertjes er uit gehaald en opnieuw ingeplugd
- Alle geheugen banken eruit gehaald, omgewisseld. Ook zonder geheugen proberen op te starten.
Met alle bovenstaande combinaties proberen op te starten. Maar in alle gevallen is het resultaat hetzelfde (de fans starten met draaien en na 10 seconden stoppen ze weer om vervolgens weer opnieuw te beginnen)
Ik weet het niet meer, wie kan mij helpen?