Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-09 19:34

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Topicstarter
Hey hey,

Nu komt kerst al
Aardig in de buurt en ben ik aan het kijken voor een smartwatch voor het vrouwtje. Nu gebruikt zijn een iphone xr en heeft ze een apple watch, nu is dit nog de serie 0 en aan vervanging toe. Ze vind de micheal kors erg mooi maar nu rest de vraag.
Zijn er tweakers hier die ervaring hebben met iphone icm micheal kors smartwatch, of andere watch os smartwatchen?
Ze wilt graag haar kalender, whats app en message berichten binnen krijgen daarop en telefoon aan kunnen nemen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:27

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Volgens de specs draaien die dingen op WearOS. Zou het volgende artikel eens doornemen. :)

Wear OS on iPhone guide: what you can and can't do

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-09 19:34

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Topicstarter
Question Mark schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 17:30:
Volgens de specs draaien die dingen op WearOS. Zou het volgende artikel eens doornemen. :)

Wear OS on iPhone guide: what you can and can't do
Dankjewel! Die ben ik nog niet tegen gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:55
Dit zijn inderdaad Gen5 (of Gen4) horloges van Fossil op WearOS. Je kunt kijken naar algemene ervaringen met Apple en dergelijke klokjes.

Zie bijv [Fossil Smartwatches] Ervaringen & Discussie

[ Voor 22% gewijzigd door frickY op 14-11-2020 19:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Mijn vrouw heeft een Apple Watch (eerst S0 en nu S5) en heeft tussendoor een Michael Kors gekocht, omdat hij er zo mooi uit zag. Maar deze twee zijn niet te vergelijken. Ja, het heeft ondersteuning voor iOS maar als je Apple Watch gewend bent dan is het een stap terug.