Advies voor launch website en snelste betalingsmethoden

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Yufong
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 20-01 12:20
Nu hebben we de 3080,70 en AMD CPU launch meegemaakt. Wat is jullie advies zometeen wanneer de 6000 kaarten of andere componenten zullen launchen qua webshop/betalingsmethode?

Heb net meegekeken bij een vriend die een cpu wilde bestellen en hij zat vast bij de megekko ideal pagina waardoor hij geen verzendbestiging kreeg. Het is hem uiteraard gelukt bij azerty maar wel 10 minuten later...

Ik dacht zelf aan het gebruikt van one click payment via Paypal. Hebben jullie hierover enige tips/ervaringen voor de 6000 launch?

Alle reacties

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:03
click payment via Paypal
Dit is natuurlijk alleen een optie indien verkoper dit aanbiedt.

En daarnaast bestaat er altijd een kans dat er een hickup is waardoor het even duurt. OneClick Paypal is natuurlijk geen garantie voor succes.

In principe (neem ik aan) is het product voor jou gereserveerd op het moment dat je op de betaalmethode inlogt, hoe lang de betaalmethode erover doet is dan toch niet meer van belang?

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:19

g0tanks

Moderator CSA
Artikelen worden toch een tijdje voor jou gereserveerd als ze eenmaal in het winkelwagentje zitten?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Yufong
g0tanks schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:17:
Artikelen worden toch een tijdje voor jou gereserveerd als ze eenmaal in het winkelwagentje zitten?
Dit klopt, maar heb net meegemaakt dat de winkelwagen pagina down lag en geen optie gaf om je betaling af te ronden. Binnen de tijd dat Megekko winkelpagina online ging is de reservatie vervolgens afgelopen.

• MadGlobox
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21-01 07:47
Ik heb vanmiddag bij AZERTY een 5600X besteld waarbij alles in een keer goed ging. Echter lijkt het er nu op dat ik kan fluiten naar mijn Ryzen 😅 geen idee waarom. Dit systeem is ook een beetje flauw vind ik aangezien je lekker wordt gemaakt met een countdown, voorraad status van 200+ en vervolgens na je aankoop wordt meegedeeld dat het product toch niet voorradig is.

• Yufong
MadGlobox schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:28:
Ik heb vanmiddag bij AZERTY een 5600X besteld waarbij alles in een keer goed ging. Echter lijkt het er nu op dat ik kan fluiten naar mijn Ryzen 😅 geen idee waarom. Dit systeem is ook een beetje flauw vind ik aangezien je lekker wordt gemaakt met een countdown, voorraad status van 200+ en vervolgens na je aankoop wordt meegedeeld dat het product toch niet voorradig is.
Dat is balen. Om hoelaat heb je een *bestelbevestiging gekregen als ik vragen mag?

*edit

• MadGlobox
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21-01 07:47
Die heb ik nog niet gehad, alleen de bestelbevestiging. Mijn bestelstatus is "wacht op producten" wat volgens AZERTY inhoud dat het product nog in backorder staat.

Ik vind als je een dergelijke "launch" doet, je moet stoppen met bestellingen aannemen als de voorraad er door is. En dan een uur of wat later verder moet gaan met het aannemen van nieuwe preorders i.p.v. zoveel mogelijk bestellingen graaien.

Update: bestelbevestiging om 15:07

[ Voor 4% gewijzigd door MadGlobox op 05-11-2020 19:43 ]

Pagina: 1