Mijn vraag
Hallo allen
Eerst en vooral: ik heb weinig kennis van audio, kabels en dergelijke. Daarom zoek ik wat info bij volgende kwestie.
Ik kocht onlangs een TV, met ingebouwde boxen die wel oké maar niet bijzonder zijn. Ik had ook nog een oude stereo staan die ik niet gebruik, met daarbij externe boxen. Nu had ik het idee om die boxen aan mijn TV te koppelen voor wat beter geluid. Ik zit echter wat vast met welke aansluiting ik moet gebruiken.
Relevante software en hardware die ik gebruik
De boxen hebben deze verbinding en informatie::strip_exif()/f/image/cmXB2cbTYRxhIvBrPmCwtjnN.jpg?f=fotoalbum_large)
De TV heeft Jack 3.5 ingang en ook deze (digital audio)::strip_exif()/f/image/Qy0IV9XqEANJPNIz1L6pA5Vk.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik vond online dit tussenstukje, maar weet niet of dit zou werken. https://www.onlinekabelshop.nl/2-50mm-jack-3-rings-schroef-connector-mannelijk?gclid=CjwKCAiA4o79BRBvEiwAjteoYNuJMmtUu4SNCSIy_rIz0xjZa42Y1SKEYeQUGAhzJ3Bz91VrDW5tIRoCq4sQAvD_BwE
Ook weet ik niet of er geen betere opties zijn dan dit.
Ik heb daarnaast ook een draagbare box die ik via bluetooth kan verbinden en een zeer goed resultaat geeft, maar wou eens zien of een vaste optie ook mogelijk is.
Alvast bedankt voor de info.
Hallo allen
Eerst en vooral: ik heb weinig kennis van audio, kabels en dergelijke. Daarom zoek ik wat info bij volgende kwestie.
Ik kocht onlangs een TV, met ingebouwde boxen die wel oké maar niet bijzonder zijn. Ik had ook nog een oude stereo staan die ik niet gebruik, met daarbij externe boxen. Nu had ik het idee om die boxen aan mijn TV te koppelen voor wat beter geluid. Ik zit echter wat vast met welke aansluiting ik moet gebruiken.
Relevante software en hardware die ik gebruik
De boxen hebben deze verbinding en informatie:
:strip_exif()/f/image/cmXB2cbTYRxhIvBrPmCwtjnN.jpg?f=fotoalbum_large)
De TV heeft Jack 3.5 ingang en ook deze (digital audio):
:strip_exif()/f/image/Qy0IV9XqEANJPNIz1L6pA5Vk.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik vond online dit tussenstukje, maar weet niet of dit zou werken. https://www.onlinekabelshop.nl/2-50mm-jack-3-rings-schroef-connector-mannelijk?gclid=CjwKCAiA4o79BRBvEiwAjteoYNuJMmtUu4SNCSIy_rIz0xjZa42Y1SKEYeQUGAhzJ3Bz91VrDW5tIRoCq4sQAvD_BwE
Ook weet ik niet of er geen betere opties zijn dan dit.
Ik heb daarnaast ook een draagbare box die ik via bluetooth kan verbinden en een zeer goed resultaat geeft, maar wou eens zien of een vaste optie ook mogelijk is.
Alvast bedankt voor de info.