Probleem en wel het volgende 
Ik heb duzz een 40 gig maxtor in een Amd 166 mhz systempje geinstalleerd met behulp van het programma'tje maxblast. Anders herkent de bios de schijf niet (Bios uit 1998) Dat is allemaal goed verlopen. Maar nu wil windows niet meer opstarten
Hij loopt gewoon vast en doet niks meer
In Veilige modus werkt het wel en daar ziet hij de schijf ook. Ik heb ook al bevesting van elke stap gedaan in dat bootmenu. Duzz zo weinig mogelijk opgestart. Maar geen resultaat
Duzz toen maar C: geformat en Windows 98 SE opnieuw geinstallleerd.. Weer precies hetzelfde
Ik ben tot ten einde raad misschien dat jullie aankomen met een oplossing....???
specs:
Amd 166 mhz
84 mb ram
Abit Ab-Tx5 moederbord
2,4 gig hdd
40,9 gig Maxtor hdd
Draadloze muis+ draadloos toestenbord (
mischien dat dit er wat meej te maken heeft.. maar denk ut nie voordat ik de maxtor hdd geinstalleerd hebt deed ie ut perfect.. maar nadat ik die geinstalleerd hebt loopt ie gewoon vast 
help is wanted
Ik heb duzz een 40 gig maxtor in een Amd 166 mhz systempje geinstalleerd met behulp van het programma'tje maxblast. Anders herkent de bios de schijf niet (Bios uit 1998) Dat is allemaal goed verlopen. Maar nu wil windows niet meer opstarten
specs:
Amd 166 mhz
84 mb ram
Abit Ab-Tx5 moederbord
2,4 gig hdd
40,9 gig Maxtor hdd
Draadloze muis+ draadloos toestenbord (
help is wanted