Hallo allemaal,
Inmiddels gebruik ik al 6 jaar een systeem dat ik met dank aan dit forum hebt samengesteld. 6 jaar met plezier en zonder issues gebruikt maar mijn 970 begint het wel erg zwaar te krijgen. Ik ben op zoek naar een volledig systeem waarmee ik op ultra settings in 1440p kan gamen. De games die ik ga spelen zijn oa: Cyberpunk, Borderlands 3, Wow. Foto/Videobewerken en 3D rendering zijn een bonus.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200 – 1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
In principe ben ik van randapparatuur voorzien, wat relevant is voor de build:
Scherm: Samsung LC34H890WJU - LED-monitor.
Videokaart: Ik heb een Asus RTX dual 3070 in de bestelling staan bij Azerty. (bevestigingsmail om 14:16).
Koptelefoon: Sony mx 1000 m3, ik gebruik deze vaak draadloos, vandaar een moederbord met Bluetooth.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor bepaalde merken, maar het geheel moet er clean uitzien. Vandaar een strakke kast zonder RGB elementen oid.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De voornamelijkste reden om nu een PC te bouwen is om Cyberpunk in zijn volle glorie te spelen. Ik heb mijn twijfels of ik die 3070 op tijd binnen heb. Dus ik sta open voor alternatieven.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Een check op de build en advies wordt enorm gewaardeerd. Voldoen mijn gekozen componementen aan mijn wensen aan en gaan deze goed samen? Wat is wijsheid betreffende de videokaart en moet ik het systeem veranderen als ik bijvoorbeeld aan een AMD kaart kom.
Inmiddels gebruik ik al 6 jaar een systeem dat ik met dank aan dit forum hebt samengesteld. 6 jaar met plezier en zonder issues gebruikt maar mijn 970 begint het wel erg zwaar te krijgen. Ik ben op zoek naar een volledig systeem waarmee ik op ultra settings in 1440p kan gamen. De games die ik ga spelen zijn oa: Cyberpunk, Borderlands 3, Wow. Foto/Videobewerken en 3D rendering zijn een bonus.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200 – 1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
In principe ben ik van randapparatuur voorzien, wat relevant is voor de build:
Scherm: Samsung LC34H890WJU - LED-monitor.
Videokaart: Ik heb een Asus RTX dual 3070 in de bestelling staan bij Azerty. (bevestigingsmail om 14:16).
Koptelefoon: Sony mx 1000 m3, ik gebruik deze vaak draadloos, vandaar een moederbord met Bluetooth.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor bepaalde merken, maar het geheel moet er clean uitzien. Vandaar een strakke kast zonder RGB elementen oid.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De voornamelijkste reden om nu een PC te bouwen is om Cyberpunk in zijn volle glorie te spelen. Ik heb mijn twijfels of ik die 3070 op tijd binnen heb. Dus ik sta open voor alternatieven.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Een check op de build en advies wordt enorm gewaardeerd. Voldoen mijn gekozen componementen aan mijn wensen aan en gaan deze goed samen? Wat is wijsheid betreffende de videokaart en moet ik het systeem veranderen als ik bijvoorbeeld aan een AMD kaart kom.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Moederborden | Asus ROG Strix B550-F Gaming (WI-FI) | € 175,05 | € 175,05 |
| 1 | Videokaarten | Asus DUAL GeForce RTX 3070 | € 700,59 | € 700,59 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 72,90 | € 72,90 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 31,65 | € 31,65 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 114,90 | € 114,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 650W | € 108,65 | € 108,65 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 105,- | € 105,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.507,74 | ||