Tesla wandlader met Outlander PHEV?

Pagina: 1
Acties:

• zwartewoud
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-01-2024
Ik rijd al een tijdje in een Outlander PHEV.

Kan ik deze opladen met een Tesla wandlader.

Is hier een tussenstuk voor beschikbaar, zoiets als deze misschien?
https://smile.amazon.de/E...-wei%C3%9F/dp/B07PYFDG1R/

Alvast bedankt!

9.9kWp SolarEdge. 2x Tesla Powerwall 2. DIY: 13m2 Vacuumbuizen, Panasonic 5kW J-serie monobloc

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-11 12:26

*sowieso

• zwartewoud
Deze lader heb ik toevallig op de kop getikt. Nu zou ik 'm kunnen verkopen, maar ik hoop er dus eigenlijk gebruik van te kunnen maken.

9.9kWp SolarEdge. 2x Tesla Powerwall 2. DIY: 13m2 Vacuumbuizen, Panasonic 5kW J-serie monobloc

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-11 12:26
Goed punt lijkt me :P

Overigens voor de prijs van een tussenstuk zou je dan eens kunnen kijken of je de kast niet kan openschroeven en een andere laadkabel er aan kan monteren.

*sowieso

• zwartewoud
DonJunior schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:00:
Goed punt lijkt me :P

Overigens voor de prijs van een tussenstuk zou je dan eens kunnen kijken of je de kast niet kan openschroeven en een andere laadkabel er aan kan monteren.
Ik heb nog een laadkabel die ik voor een publieke laadpaal kan gebruiken. Deze heeft aan de laadpaal-kant precies dezelfde stekker. Dus zo:

Tesla-wandlader-stekker <-> laadpaal-stekker <-> Outlander

Binnenkort maar eens de boel aansluiten en kijken of dat werkt. Bedankt voor het meedenken iig.

• Bjornsk
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 28-02-2022
Hi, heb je hier inmiddels al een oplossing voor? Ik sta voor hetzelfde. Tesla lader gemonteerd. Maar de type2 stekker vd lader van Tesla past wel maar gaat er niet diep genoeg in😏. Dus ben nu ook aant zoeken voor een hulpstuk/adapter oid. Pls let me know

• Bjornsk
Ik heb m overigens op 1 fase aangesloten

• zwartewoud
Bjornsk schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 18:32:
Hi, heb je hier inmiddels al een oplossing voor? Ik sta voor hetzelfde. Tesla lader gemonteerd. Maar de type2 stekker vd lader van Tesla past wel maar gaat er niet diep genoeg in😏. Dus ben nu ook aant zoeken voor een hulpstuk/adapter oid. Pls let me know
Ik ben er echt totaal niet aan toe gekomen. Gaat helaas voorlopig ook niet gebeuren :|

• Bjornsk
Heb een adapter gekocht voor het snoer van AliExpress maar helaasπŸ™ˆ werkt niet. Geeft een rood lampje. Hoor de auto wel reageren maar laadt niet op. Ook na een reset geen reactieπŸ€”
Pagina: 1