Hallo allemaal,
Ik heb onlangs ook hulp gevraagd op het linus tech tips forum, maar daar kreeg ik na één dag geen reacties meer.
Zoals je kan zien in de titel crashen bijna al mijn games zonder waarschuwing of error. Het vermoeden is dat dit met mijn gtx 1060 6gb te maken heeft. Iemand kwam in dat forum met de tip om een GPUPI test te doen. Hieruit zou moeten blijken of het aan mijn videokaart ligt. Uit deze test kwamen een paar errors gerold maar hier ben ik niet wijzer van geworden omdat ik geen reactie meer kreeg.
Ryzen 5 2600
Asrock Pro b450m
Crucial 16gb 3200mhz ram
Asus Rog gtx 1060 6gb (OC)
Troubleshooting die ik zelf al gedaan had:
Ingame settings veranderen,
drivers verwijderen en opnieuw installeren,
Nvidia control panel settings veranderen,
pc opnieuw opgebouwd,
schone installatie windows. (niet geactiveerd op dit moment)
de kaart draait op een normale temperatuur.
Ik heb onlangs ook hulp gevraagd op het linus tech tips forum, maar daar kreeg ik na één dag geen reacties meer.
Zoals je kan zien in de titel crashen bijna al mijn games zonder waarschuwing of error. Het vermoeden is dat dit met mijn gtx 1060 6gb te maken heeft. Iemand kwam in dat forum met de tip om een GPUPI test te doen. Hieruit zou moeten blijken of het aan mijn videokaart ligt. Uit deze test kwamen een paar errors gerold maar hier ben ik niet wijzer van geworden omdat ik geen reactie meer kreeg.
Error: Waiting for series term kernel failed: CL_INVALID_COMMAND_QUEUE
Mijn specs:Error: Could not create context on platform "NVIDIA CUDA OpenCL 1.2" (Error: Unknown OpenCL error code: -9999)
Error: Could not initialise API: OpenCL GPU
Error: Could not initialize APIs!
Could not start calculation due to errors!
Ryzen 5 2600
Asrock Pro b450m
Crucial 16gb 3200mhz ram
Asus Rog gtx 1060 6gb (OC)
Troubleshooting die ik zelf al gedaan had:
Ingame settings veranderen,
drivers verwijderen en opnieuw installeren,
Nvidia control panel settings veranderen,
pc opnieuw opgebouwd,
schone installatie windows. (niet geactiveerd op dit moment)
de kaart draait op een normale temperatuur.