prijzen graph

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effem
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 16:02
Ik was aan het kijken naar een Moto G Pro en toen viel mij op dat de price graph niet correct is:

Kleine prijs fluctuaties zijn klaarblijkelijk niet te zien in de price graph. Ik zag deze telefoon gisterenavond voor eur 208 bij mobiel.nl en voor 209 bij belsimpel.nl. Die prijs klopte ook bij doorklikken.
Echter als ik nu kijk naar de laagste prijs grafiek dan staat ie op 212, niet 208 (of 206 waarvoor ik hem eerder gisteren ook bij mobiel.nl gezien heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:52

Mooijekind

Manager Product Content
Er wordt 1x per dag een dump gemaakt van de laagste prijzen bij een product. Dit gebeurt ergens tussen 0.00 en 01.59 . De op dat moment geldende laagste prijs tonen we dus in de grafiek. Het kan dus voorkomen dat een product net op de dag een lagere prijs heeft gehad en dat dat niet zichtbaar is in de prijsgrafiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effem
Ah bedankt voor de uitleg!
Het zou overigens wel handig zijn dat er in de grafiek niet alleen een lijntje staat voor de laatste prijs, maar ook een bedrag. Met name op een telefoon is het vrij lastig de cursor op de juiste plek te positioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effem
Nog een kleine aanvullende vraag
Ik neem aan dat ook de notificaties van laagste prijs 1x/dag uitgestuurd worden. Correct?

Ik ben hier eigenlijk op gekomen omdat ik zag dat belsimpel en mobiel.nl in een prijs race zitten (bij Moto G Pro) waarbij de een steeds een euro onder de ander gaat zitten totdat een van beiden opgeeft. Dit resulteert in ongeveer ieder uur een prijsaanpassing.