Al een paar jaar ben ik in het bezit van een Onkyo TX-8250 receiver. Een paar weken geleden is de stroom uitgevallen en sindsdien maakt de receiver geen contact meer met de wifi in huis. Ik heb alles geprobeerd van terug naar fabrieksinstellingen, wifi uit- en aanzetten tot de Onkyo Controller app op mijn telefoon er afhalen en opnieuw installeren. Daar krijg ik steeds de melding dat het apparaat niet is gevonden. Ook bij het invoeren van het IP adres van de receiver krijg ik dezelfde foutmelding.
De helpdesk bij Ziggo weet niet waar ik het over heb als ik het woord receiver noem en daar heb je ook niet veel aan.
Na het invoeren via de afstandsbediening van de Onkyo van het wifi wachtwoord blijf ik de foutmelding 'Retry' op het scherm van de receiver zien. Ook na meerdere keren inloggen komt dit steeds weer terug. De handleiding van Onkyo geeft ook geen oplossing en de leverancier kan mij ook niet verder helpen.
Wie heeft een oplossing voor dit probleem?
De helpdesk bij Ziggo weet niet waar ik het over heb als ik het woord receiver noem en daar heb je ook niet veel aan.
Na het invoeren via de afstandsbediening van de Onkyo van het wifi wachtwoord blijf ik de foutmelding 'Retry' op het scherm van de receiver zien. Ook na meerdere keren inloggen komt dit steeds weer terug. De handleiding van Onkyo geeft ook geen oplossing en de leverancier kan mij ook niet verder helpen.
Wie heeft een oplossing voor dit probleem?