Probleem met koppelen wifi Onkyo TX-8250 receiver

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeVanDee
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 05-11-2020
Al een paar jaar ben ik in het bezit van een Onkyo TX-8250 receiver. Een paar weken geleden is de stroom uitgevallen en sindsdien maakt de receiver geen contact meer met de wifi in huis. Ik heb alles geprobeerd van terug naar fabrieksinstellingen, wifi uit- en aanzetten tot de Onkyo Controller app op mijn telefoon er afhalen en opnieuw installeren. Daar krijg ik steeds de melding dat het apparaat niet is gevonden. Ook bij het invoeren van het IP adres van de receiver krijg ik dezelfde foutmelding.
De helpdesk bij Ziggo weet niet waar ik het over heb als ik het woord receiver noem en daar heb je ook niet veel aan.
Na het invoeren via de afstandsbediening van de Onkyo van het wifi wachtwoord blijf ik de foutmelding 'Retry' op het scherm van de receiver zien. Ook na meerdere keren inloggen komt dit steeds weer terug. De handleiding van Onkyo geeft ook geen oplossing en de leverancier kan mij ook niet verder helpen.

Wie heeft een oplossing voor dit probleem?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-06 21:10

Audione0

Strijdt der titanen

Je telefoon nog wel te verbinden met WIFi?

Volgens mij is er ook een knoppencombinatie mogelijk om de receiver helemaal te resetten.

https://vimeo.com/308428494

OF dit:
https://www.manualslib.co...%20settings%20are%20reset.

[ Voor 33% gewijzigd door Audione0 op 06-11-2020 16:59 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie2020
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 12-10-2024
heb je het wachtwoordvak voordat je het netwerkwachtwoord invoert eerst via de CLR knop op je afstandsbediening eerst leeggemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FONHOE
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-02-2024
Ik heb precies het zelfde probleem, ben benieuwd naar de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:07

FeaR

In GoT we trust

FONHOE schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 14:26:
Ik heb precies het zelfde probleem, ben benieuwd naar de oplossing
Aangezien @PeeVanDee sinds 05-11-2020 niet meer op GoT is geweest gaat die user je het antwoord niet geven 😅

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.