Hoi allemaal, Mijn HP Envy 13-ah0120nd begon heel wat herrie te maken de afgelopen tijd. Na een nieuwe fan te hebben besteld was ik enthousiast aan de gang gegaan met het vervangen en dacht ik mooi weer de laptop te kunnen gebruiken zonder teveel herrie. Echter bij het indrukken van de aan knop deed de laptop helemaal niets... geen lampjes, geen BIOS... helemaal niks.
...
De laptop waar het om gaat is:
pricewatch: HP Envy 13-ah0120nd
...
Op internet kom ik niet heel veel verder vervang je cmos batterij(kon ik überhaupt al niet vinden) of dingen als vervang de adapter. De laptop is recentelijk(voor vervanging) nog gebruikt en deed het prima.
Als ik de adapter aansluit wordt de laptop wel warmer. Dus de adapter werkt prima.
Ik heb de vorige fan weer terug geplaatst maar ook dan start de laptop niet op. Ik heb verder geen kabels van het moederbord afgehaald.
...
Hebben jullie ideeën die ik nog kan proberen?
Jurgen
...
De laptop waar het om gaat is:
pricewatch: HP Envy 13-ah0120nd
...
Op internet kom ik niet heel veel verder vervang je cmos batterij(kon ik überhaupt al niet vinden) of dingen als vervang de adapter. De laptop is recentelijk(voor vervanging) nog gebruikt en deed het prima.
Als ik de adapter aansluit wordt de laptop wel warmer. Dus de adapter werkt prima.
Ik heb de vorige fan weer terug geplaatst maar ook dan start de laptop niet op. Ik heb verder geen kabels van het moederbord afgehaald.
...
Hebben jullie ideeën die ik nog kan proberen?
Jurgen