I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2
Je moet gewoon je CPU unlocken (zoals ik al zei):
[search=potlood unlocken]
Als je CPU unlockt is, dan kun je de mutliplier in je BIOS op 10 zetten en dan draait ie met een FSB van 100MHz op 1GHz. Nu is je CPU locked en staat ie op een mutliplier van 7.5x ingesteld : 7.5*100=750MHz. Snappie?
Als je CPU unlockt is, dan kun je de mutliplier in je BIOS op 10 zetten en dan draait ie met een FSB van 100MHz op 1GHz. Nu is je CPU locked en staat ie op een mutliplier van 7.5x ingesteld : 7.5*100=750MHz. Snappie?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
ikke nietOp zaterdag 11 augustus 2001 14:19 schreef Exirion het volgende:
Je moet gewoon je CPU unlocken (zoals ik al zei):
heb een AMD Athlon 1 GHz Socket A 266 MHz
ja ok maar probleem is ook kan nergens in me bios me multiplier zetten (ook niet lager)
Of kan het dan wel opeens?
(ben newbie in overklokken van AMD dus sorry als ik wat doms vraag.
Of kan het dan wel opeens?
(ben newbie in overklokken van AMD dus sorry als ik wat doms vraag.
I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2
Waarom kan een gesprek als dit niet simpelweg waar het hoort?
Een slotje als er geflamed wordt enzo ok, maar omdat een user een vraag stelt die ooit al eens (al dan niet een aantal keer) is gestelt? Kan je net zo goed GoT sluiten. Elke vraag is al wel eens geweest of wordt ergens via google te vionden, zeker wel beantwoord. Het leuke van GoT is net dat je je moeilijke en minder moeilijke vragen snel beantwoord kan krijgen en terwijl extra vragen stellen die het voor jou zelf nog duidelijk maken. Dat effect verlies je met de search en slotjes.
Als iemand zich stoort aan een vraag omdat die al gesteld is.. dan kan die persoon toch gewoon verderklikken? De vraag wordt toch wel beantwoord door iemand die niet zo'n GoT-oldtimer is hoor. En wordt ie echt niet beantwoord en gaat de user daar irritant om doen.. sluit het dan!
Noujah, ik vind dat 'search' en 'slotjes' geroep en de politiek hier omtrent VEEL erger dan users die regelmatig een vraag stellen die'k al heb gezien.
Een slotje als er geflamed wordt enzo ok, maar omdat een user een vraag stelt die ooit al eens (al dan niet een aantal keer) is gestelt? Kan je net zo goed GoT sluiten. Elke vraag is al wel eens geweest of wordt ergens via google te vionden, zeker wel beantwoord. Het leuke van GoT is net dat je je moeilijke en minder moeilijke vragen snel beantwoord kan krijgen en terwijl extra vragen stellen die het voor jou zelf nog duidelijk maken. Dat effect verlies je met de search en slotjes.
Als iemand zich stoort aan een vraag omdat die al gesteld is.. dan kan die persoon toch gewoon verderklikken? De vraag wordt toch wel beantwoord door iemand die niet zo'n GoT-oldtimer is hoor. En wordt ie echt niet beantwoord en gaat de user daar irritant om doen.. sluit het dan!
Noujah, ik vind dat 'search' en 'slotjes' geroep en de politiek hier omtrent VEEL erger dan users die regelmatig een vraag stellen die'k al heb gezien.
Hoevaak is deze discussie nou al gevoerd? Moet nou echt elke kans aangegrepen worden om overal over te klagen?Op zaterdag 11 augustus 2001 14:56 schreef poohbeer het volgende:
We hebben het hier over een vraag die _honderden_ malen behandeld is, en de vraag had in 2 minuten met de Search beantwoord kunnen worden. Bovendien staat alles al in de FAQ beschreven.
Ik heb in de topic van de topicstarter een extra advies neergezet, maar in principe had ie het antwoord zelf kunnen uitzoeken. Lees de FAQ van PMG maar eens door, want alles maar open laten staan heeft ook geen zin als je het niveau redelijk wilt houden. Het forum moet geen luilekkerlandje worden, want dan zoekt echt niemand zelf meer iets uit.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ok, dit is de eerste keer dat iemand effectief zegt dat zulks niet gewenst is.
Bij deze weet ik dat dan eindelijk.
btw, als't zo'n laag niveau is, wrom antwoord je'm hier dan
Bij deze weet ik dat dan eindelijk.
Hij zei:Op zaterdag 11 augustus 2001 15:29 schreef poohbeer het volgende:
Maar dat had ik helemaal niet gezegd toen ik de topic sloot, dus ik probeer alles even toe te lichten omdat ik ook niet de beroerdste benAlleen die is gesloten omdat ik de search moest gebruiken en zoeken op overklokken
precies, maar waarom kan dat niet altijd?! 
't Is maar een 'iets' ander beleid hoor. Noujah, ik kap ermee, crew overtuig je toch niet zomaar effe
Nice talkin' to ya
't Is maar een 'iets' ander beleid hoor. Noujah, ik kap ermee, crew overtuig je toch niet zomaar effe
Nice talkin' to ya
Pagina: 1