Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met de computer eigenlijk van alles wat.Foto's bewerken maar heel basic, misschien eens een game spelen want dat wordt eens tijd. Films kijken. Beeld en geluid zijn voor mij wel belangrijk! Ga ook een nieuwe monitor aanschaffen(wat later).
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Eigenlijk wel wat meer dan huis tuin en keuken.
Niet specifiek gamen, ook geen zware foto of video bewerken. Wellicht af en toe.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€ 900
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor : AMD® Ryzen 5 3600X 3,8GHz (max. 4,4GHz) 6-Core
Standaard met AMD® processorkoeler
Moederbord Standaard met Gigabyte A320M-S2H, M-ATX, 2x DDR4 (max.
32GB), 4x SATA3, 1x M.2, 4x USB3.0, 2x USB2.0, 3x Audio
Geheugen : 16GB DDR4 2666MHz (i.p.v. 8GB DDR4 2666MHz)
SSD (M.2) : Kingston A2000 1000GB 2200/2000MB/s, NVMe, M.2 SSD
Behuizing : Standaard met Cooler Master N200, M-ATX, 4x 2.5" SSD, 3x
3.5" HDD, 1x 5.25" DVD/BR, 1x USB3.0, 2x USB 2.0
Videokaart : Nvidia Geforce GTX 1650 SUPER 4GB PCI-e (KIES EEN 600WATT
Voeding : Cooler Master 700watt ATX Voeding, 4x 6+2 pins PEG, 80 Plus®
230V EU
Totaalbedrag in winkelwagen : € 914,00
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag willen weten wat jullie van deze configuratie vinden! Ik heb er zo veel gezien en er over gelezen, ook veel hier. Ik bekijk dan wel de reviews maar als jullie je gaan verdiepen in de specs houd het bij mij al gauw op.
Geheugen uitbreiden, brander plaatsen enzo dat gaat nog....
En waarom AMD en zo? Volgens mij is AMD zeker zo goed als een ander merk maar wel goedkoper.
En ik heb hier een PC staan die al 8 jaar draait op AMD maar wel met een ASUS moederbord en onderhand met 4 harde schijven,
Maar er gebeuren onverklaarbare dingen de laatste tijd en de temperaturen zijn te hoog.
Ben bang dat het einde oefening wordt.
Ben benieuwd,
Groet Arno
Ik wil met de computer eigenlijk van alles wat.Foto's bewerken maar heel basic, misschien eens een game spelen want dat wordt eens tijd. Films kijken. Beeld en geluid zijn voor mij wel belangrijk! Ga ook een nieuwe monitor aanschaffen(wat later).
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Eigenlijk wel wat meer dan huis tuin en keuken.
Niet specifiek gamen, ook geen zware foto of video bewerken. Wellicht af en toe.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€ 900
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor : AMD® Ryzen 5 3600X 3,8GHz (max. 4,4GHz) 6-Core
Standaard met AMD® processorkoeler
Moederbord Standaard met Gigabyte A320M-S2H, M-ATX, 2x DDR4 (max.
32GB), 4x SATA3, 1x M.2, 4x USB3.0, 2x USB2.0, 3x Audio
Geheugen : 16GB DDR4 2666MHz (i.p.v. 8GB DDR4 2666MHz)
SSD (M.2) : Kingston A2000 1000GB 2200/2000MB/s, NVMe, M.2 SSD
Behuizing : Standaard met Cooler Master N200, M-ATX, 4x 2.5" SSD, 3x
3.5" HDD, 1x 5.25" DVD/BR, 1x USB3.0, 2x USB 2.0
Videokaart : Nvidia Geforce GTX 1650 SUPER 4GB PCI-e (KIES EEN 600WATT
Voeding : Cooler Master 700watt ATX Voeding, 4x 6+2 pins PEG, 80 Plus®
230V EU
Totaalbedrag in winkelwagen : € 914,00
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag willen weten wat jullie van deze configuratie vinden! Ik heb er zo veel gezien en er over gelezen, ook veel hier. Ik bekijk dan wel de reviews maar als jullie je gaan verdiepen in de specs houd het bij mij al gauw op.
Geheugen uitbreiden, brander plaatsen enzo dat gaat nog....
En waarom AMD en zo? Volgens mij is AMD zeker zo goed als een ander merk maar wel goedkoper.
En ik heb hier een PC staan die al 8 jaar draait op AMD maar wel met een ASUS moederbord en onderhand met 4 harde schijven,

Maar er gebeuren onverklaarbare dingen de laatste tijd en de temperaturen zijn te hoog.
Ben bang dat het einde oefening wordt.
Ben benieuwd,
Groet Arno