V&A fotovolgorde knop verdwenen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manny Calavera
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-07 12:32
Geachte medetweakers/Tweakers IT,

Ik heb zojuist een tweakers advertentie gemaakt, helaas kan ik de volgorde van de fotos niet aanpassen, dit was ooit mogelijk met sleepbewegingen danwel volgordeknoppies, maar dat is verdwenen. Ook was de advertentie in tekstvorm te veranderen, daar zie ik ook geen knopje meer voor. Zie ik iets over het hoofd? Is een belangrijke functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook het geval, Chrome op W10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:53

crisp

Devver

Pixelated

Die functionaliteit is inderdaad gesneuveld bij de implementatie van de verbeterde foto-upload. De eerste foto wordt nu standaard gebruikt voor de listings e.d. (hoewel ik twijfel of het voorheen wel mogelijk was de volgorde achteraf te wijzigen. Ik kan me een dergelijke functie niet herinneren maar weet wel dat er expliciet genummerde uploadvelden waren bij het aanmaken van een advertentie)

Kan je uitleggen waarom het kunnen aanpassen van de volgorde voor jou belangrijk is?
Manny Calavera schreef op woensdag 4 november 2020 @ 18:40:
[...]

Ook was de advertentie in tekstvorm te veranderen, daar zie ik ook geen knopje meer voor. Zie ik iets over het hoofd? Is een belangrijke functie.
Wat bedoel je hier precies mee? Wat is 'tekstvorm'?

[ Voor 16% gewijzigd door crisp op 04-11-2020 23:36 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Manny Calavera
crisp schreef op woensdag 4 november 2020 @ 23:26:
Die functionaliteit is inderdaad gesneuveld bij de implementatie van de verbeterde foto-upload. De eerste foto wordt nu standaard gebruikt voor de listings e.d. (hoewel ik twijfel of het voorheen wel mogelijk was de volgorde achteraf te wijzigen. Ik kan me een dergelijke functie niet herinneren maar weet wel dat er expliciet genummerde uploadvelden waren bij het aanmaken van een advertentie)

Kan je uitleggen waarom het kunnen aanpassen van de volgorde voor jou belangrijk is?

[...]

Wat bedoel je hier precies mee? Wat is 'tekstvorm'?
Ik kon de advertentie bewerken in tekst, zoals [ img /] etcetera, zo kon ik plaatjes eventueel zelfs invoegen. Die optie zie ik niet meer. De foto volgorde aanpassen is uiteraard relevant, zo is de advertentie nu visueel geen lokkertje omdat er een close-up van het voorwerp als hoofdfoto gebruikt is, in plaats van het totaaloverzicht. Een eventuele workaround zou zijn om eerst de hoofdfoto te selecteren, en daarna pas de rest toe te voegen, maar ideaal is dat uiteraard niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Externe plaatjes toevoegen met UBB kan nog steeds. Je kan dat vanuit de toolbar met het link-icoontje doen.

Wat betreft hoofdfoto; dat is dus inderdaad een kwestie van opletten welke foto je als eerste upload. Wellicht dat we dat met een extra stukje uitleg kunnen verduidelijken?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manny Calavera
crisp schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:55:
Externe plaatjes toevoegen met UBB kan nog steeds. Je kan dat vanuit de toolbar met het link-icoontje doen.

Wat betreft hoofdfoto; dat is dus inderdaad een kwestie van opletten welke foto je als eerste upload. Wellicht dat we dat met een extra stukje uitleg kunnen verduidelijken?
Of met een extra feature kunnen faciliteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Manny Calavera schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:14:
[...]

Of met een extra feature kunnen faciliteren ;)
Dan verplaats ik deze maar naar Mooie Features ;) hoewel ik bang ben dat onze backlog nog veel zaken bevat die hoger op de prioriteitenlijst staan...

Intentionally left blank

Pagina: 1