Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met name games spelen zoals onder andere cyberpunk in high quality. Ik ga het verder ook gebruiken voor mijn werk, gezien ik momenteel thuis werk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil rond 1500 max zitten, beeldscherm heb ik zelf al inclusief toetsenbord, muis etc
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
MSI 3070 Trio GPU komt morgen beginnen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wil gewoon een systeem die de nieuwste games in ultra kan spelen. Ben verder niet geinteresseerd in de fancy kleurtjes en dergelijke voor de case etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet per se, de MSI grafische kaart heb ik gekocht omdat die beschikbaar was vandaag.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een zo rustig mogelijke PC voor wanneer ik aan het werk ben
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan, tenzij iemand mij kan overhalen
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag weten of de componenten compatible zijn en of ik wel goede onderdelen heb gekozen. Heb zelf namelijk niet veel ervaring met het bouwen van PC dus heb het een en ander opgezocht op het internet.
Met name games spelen zoals onder andere cyberpunk in high quality. Ik ga het verder ook gebruiken voor mijn werk, gezien ik momenteel thuis werk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil rond 1500 max zitten, beeldscherm heb ik zelf al inclusief toetsenbord, muis etc
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
MSI 3070 Trio GPU komt morgen beginnen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wil gewoon een systeem die de nieuwste games in ultra kan spelen. Ben verder niet geinteresseerd in de fancy kleurtjes en dergelijke voor de case etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet per se, de MSI grafische kaart heb ik gekocht omdat die beschikbaar was vandaag.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een zo rustig mogelijke PC voor wanneer ik aan het werk ben
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan, tenzij iemand mij kan overhalen
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag weten of de componenten compatible zijn en of ik wel goede onderdelen heb gekozen. Heb zelf namelijk niet veel ervaring met het bouwen van PC dus heb het een en ander opgezocht op het internet.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 307,96 | € 307,96 |
1 | Moederborden | MSI MAG B550 Tomahawk | € 165,- | € 165,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3070 Gaming Trio | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 56,90 | € 56,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM750x (2018) Zwart | € 119,90 | € 119,90 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 104,- | € 104,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 833,66 |
[ Voor 7% gewijzigd door ownz123 op 04-11-2020 17:56 ]