Plafondlamp testen met stopcontact

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-05 21:40
Mijn vraag
plafondlamp testen met stopcontact

Relevante software en hardware die ik gebruik
yeelight plafondlamp

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
We hebben geprobeerd om op te hangen maar dit doet niets. Nu wil ik graag een stekker met switch van oude staande lamp gebruiken om die aan de yeelight te koppelen zodat die gewoon op tafel te testen is. Is dit mogelijk?

Alvast bedankt!

Beste antwoord (via Beatz op 07-11-2020 12:26)

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-05 21:43
Ja kan gewoon

Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Cyriel85
Ja kan gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kabeltjekabel
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-02-2021
Wat doet het niet? Geen spanning op de fitting? Geen spanning op de zwarte draad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Heb je al geprobeerd om de schakelaar om te zetten, zodat er ook spanning op de lamp komt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
@Cyriel85 Thanks en het is verder gelukt. De lamp werkt via het stopcontact en is waarschijnlijk verkeerd aangesloten aan het plafond. Ik moest dit laten doen omdat ik het zelf niet kan door dwarslaesie dus mijn maatje kan weer aan de slag ermee ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raling
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-05 22:23
Yeelight, da's zo'n smart lamp toch? Die moet je op de vaste spanning aansluiten, dus op de bruine draad in het plafond, ipv op de zwarte draad.

Zo'n smart dinges van Yeelight werkt niet samen met een schakelaar, kan alleen smart aangestuurd worden met de app. Als je 'm op de schakelaar (en dus schakeldraad) aansluit, dan start ie elke keer opnieuw opnieuw en moet ie opnieuw verbinden met je netwerk enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
Raling schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 13:07:
Yeelight, da's zo'n smart lamp toch? Die moet je op de vaste spanning aansluiten, dus op de bruine draad in het plafond, ipv op de zwarte draad.

Zo'n smart dinges van Yeelight werkt niet samen met een schakelaar, kan alleen smart aangestuurd worden met de app. Als je 'm op de schakelaar (en dus schakeldraad) aansluit, dan start ie elke keer opnieuw opnieuw en moet ie opnieuw verbinden met je netwerk enzo.
Klopt ik heb er nog 1 gehad in mijn slaapkamer alleen als je de schakelaar open laat en verder met de app of afstandsbediening werkt gaat die niet resetten. Dus gewoon aan laten en doorgaan met de app of afstandsbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyriel85
Beatz schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 12:31:
@Cyriel85 Thanks en het is verder gelukt. De lamp werkt via het stopcontact en is waarschijnlijk verkeerd aangesloten aan het plafond. Ik moest dit laten doen omdat ik het zelf niet kan door dwarslaesie dus mijn maatje kan weer aan de slag ermee ;)
Geen probleem, was wellicht een wat kort antwoord, maar was nou eenmaal simpel.

Pagina: 1